• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

GROD PRINSARNA skrev 2009-11-18 17:14:24 följande:
    Det skulle jag oxå bett om eftersom dom förstörde din överraskning!! KLANTIGT och vilken dålig service det verkar vara. Hej alla förresten, ingen MOLO i lådan idag heller och mina tradera auktioner ligger på samma summa som du gjort de senaste två dagarna, behöver jag nämna att det är en trist dag idag?
    melizza skrev 2009-11-18 16:52:55 följande:
    näää fyyy vad dåligt skött verkligen.....jag skulle bett om att få en gratis chokladlåda som kompensation för allt besvär du fått utstå
    lillronya skrev 2009-11-18 16:43:15 följande:
    Fy vad urdåligt!!
    Tasha78 skrev 2009-11-18 16:36:46 följande:
    vaaaaaaaaa fick du rätt på dte nu då
    De gick inte att få tag på idag, så jag ska göra ett försök imorgon.
    Men jag ska nog ta och fila en del på vad jag ska säga. Ser faktist fram emot att ringa och knäppa dem på näsan! {#lang_emotions_djavulsk}
    *Gratis chokladleverans en gång i månan borde väl vara ett rimligt förslag? *
  • Tejja

Oj vad det verkar blåsa hos en del av er.

Kan ju vara lite romantiskt mysigt i tanken- men när man sitter där och
    vet att man har någon från familjen ute i ovädret och strömmen går- då är det nog inte så charmigt längre! 
    Säg inte att tradera ska gå dåligt nu när jag lagt ut något för första gången!
  • Tejja
    Tjollabolla skrev 2009-11-18 17:53:28 följande:
    Japp här oxå ljusen framplockade och maten strax färdig, hoppas vi hinner innan strömmen försvinner, den har blinkat till säkert 4 ggr nu. Hoppas strömmen vill stanna hos mig, det är ju GREYS ikväll!
    Just ja, jag måste hinna med att titta på förra avsnittet, som jag somnade ifrån! Hur ska jag hinna det? 
  • Tejja
    lillronya skrev 2009-11-18 18:51:37 följande:
    Men det måste gå med en frakt där. Såg ut så när man beställde iaf.
    Sötnosar i BT!
  • Tejja

Hej, kommer bara in för att logg ut och krypa till kojs!

Godnatt! 
  • Tejja
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-19 08:17:15 följande:
    go morron.. hämtat hem liten Bubbla igår  Så idag blir det Bubbla mys all day long Å så jag saaaaaknat!! Fick så fin post igår, Småfolk från Småvi och Röööööda efterlängtade velour från Smultron
    God morgon
    Har Ida varit bortrest? Det har jag visst missat!
    Vad är det för velorisar? Lindex?
    Jag köpte 6 par velourbyxor i Gallerian, därifrån efter vår tågresa. De lila passade, som du sa, jättebra till molo-lila som jag köpte på salgen. Synd bara Neah VÄGRAR andra byxor än tights numera bara...
  • Tejja
    Milliz skrev 2009-11-18 22:19:57 följande:
    En sån kanske Ella också ska få Tack för tipset! Jag tycker verkligen att det är jättesvårt med julklappar till henne.. Jag har total idétorka. Till Elias har jag köpt en del redan, han ska få en verktygsbänk, ett fiskespel, träjärnväg, bilbana (han är nog förliten för den men M tyckte att han skulle få en sån). Säkert blir det nåt mer också innan det är jul
     När vi väntade vårt första barn, så fick J en bilbana i födelsedagspresent, som han skulle kunna ha till barnet...Det är tidigt det...
  • Tejja
    Greksmurfen skrev 2009-11-19 08:36:10 följande:
    gomorn=) bubblis: va kul å få snooza bubbeldotter=) tejja... det kan vi kalla tidit å få julklappmhahaha.... vår natt har varit sådär..trodde att maxens hosta började lägga sig så gav han bara mollipect till natten....det fick man ju ångra bistert.. han hostade å hostade å hostade så han höll på å kräkas=(......så han fick den lepheton-desentohlen med senare å då la sig hostan efter ett tag... MEN hur länge kan hostan hålla i sig?? ngn som vet? så här länge hr han aldrig haft hostan...
    Hosta kan tyvärr hålla i sig mååånga veckor. Men enligt sjukvårdsupplysningen ska man inte gå med hosta mer än 2-3 veckor utan att bli läkarundersökt..
    Hur länge har han hostat nu?
    Här har vi inte heller haft en jättetrevlig natt, Neah kräktes...{#lang_emotions_throwup}
    Angående bilbanan, så tänkte de som gav den att det var bäst att ge den till Johan medan vi ännu inte visste om det var en tjej eller kille vi skulle få. (Ja, lite könsfixerade var de väl då i sina val av leksaker...)

• Tejja
    SmillaMilla skrev 2009-11-19 08:50:04 följande:
    Hmmm jag tror att jag skall börja blogga igen. Om barnkläder
    Ja, de sägs ju att man ska hålla sig till de ämnen man kan!
  • Tejja
    Så, till mina T-frågor igen, (men inte helt ot eftersom att jag säljer danskat... )
    Hur mycket kostar det att sälja på T förresten?
    Jag hittar inte den infon någonstans.
    Är det mest normalt att auktionerna ligger ute en vecka?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15