Tjollabolla skrev 2009-11-19 10:38:01 följande:
Nej att sambon ska vara föräldraledig har vi inte diskuterat, han får ju vara längre på dagis om jag vill, men än så länge har det funkat. Helst vill jag ju inte att han ska behöva vara där mer, han vill ju aldrig dit. Han har verkligen fattat att jag är hemma, den lilla skiten...! Ja jag har ju mina föräldrar som hjälper mig så mkt dom kan, men pappa jobbar oxå iväg i veckorna och mamma jobbar natt. Sambon ska prata med företaget han ska vara på och kolla om det finns möjlighet att antingen jobba in fredagen, eller jobba hemmifrån minst en dag i veckan. Det måste dom liksom gå med på...
Hoppas att veckan kommer att bli hanterbar iallfall!
Liljanoch Loppan- HÄrligt med bra sockervärden, men ät lite mer järn nu gumman!
Skatten- Usch!! Hoppas att han inte blir så sjuk efter kruppen denna gång.
Greksmurfen- Trist med inställd resa!

Blir lite tröstshoppimng istället då!

Jag ringde precis och pratade med dem på Gift today och de ursäktade sig såklart så mycket. Hon sa att hon skulle skicka en kompensationsrabattkod till mig via mail.
Jag tänkte att det ska nog mycket till innan jag använder den, men jaja, låt gå- gratis är ju gott.
Nu kom den i mailen. 50 kronor fick jag!!!! Herregud, är inte det ett skämt??
Först missar de min order så att jag inte ens får chansen att gratulera tjejen på rätt dag, varan jag besällt finns inte längre kvar i sortimentet och till råga på allt så skickar de ut en kravfaktura via ett indrivningsföretag. Den tiden och de samtalen jag lagt ner på detta, och den uteblivna chansen att gratulera på rätt dag- är den värd 50 kronor????