Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-12-09 19:21:41 följande:
    Jag kunde inte hålla mig längre utan köpte stars klänningen
    Åh, fiiina! Hoppas den kommer i babyklänning
  • solouniko

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 19:26:43 följande:

Tidig kväll.. Va e de?   Tycker alltid klockan blir minst 24 innan man lägger sig nu för tiden *gäspa*Å hade hon en liten winterbloom rånis?
    Ja, jag lägger mig ALDRIG innan 24 numer.. Och får ångra det varje morgon Men ikväll SKA jag! Ja hon köpte ju från mysgrodan häromdagen, och det var nog felmärkt för den var myycket mindre än de andra 2-3år. Så gullig som hon är tänkte hon på mig
  • solouniko

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 19:33:27 följande:

Å vilken tur.. för dig då Inte för Butte
    Ja precis

Åh, ringde precis till en bänglig T köpare. Hon hävdade att hon minsann visst betalat, men det har hon inte! Däremot vann hon en annan auktion av mig 3-4 dagar innan som hon betalade på en gång. Jag har skickat massa mail och sms men inte fått svar. Hon har ju endel negativa så man blir ju lite skeptisk, hoppas hon betlar!
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-12-09 20:10:09 följande:
    söta kråkan skrev 2009-12-09 20:08:59 följande:
    ok då väntar jag och ser
    Är det dags för tvåan?
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-12-09 20:23:11 följande:
    nej inte än men jag skulle vilja ha det printet till tvåan, när ska du börja med nummer två eller är du redan gravid vet att du snackade om halsbränna en dag
    Ja, om jag nu tar mig iväg på salg i framtiden så ska jag absolut köpa något litet i 50/56 Suits är ju världens bästa plagg! Nja jag har ännu inte fått tillbaks mensen så innan dess blir det då ingen tvåa Men jag hade gärna velat ha kring 2 år mellan, så till sommarn kanske man får börja producera igen
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-12-09 20:29:59 följande:
    samma här vi hade också tänkt något sådant så hinner jag jobba någon månad innan jag går på havandeskap hoppas nu bara att det blir som man vill
    Kul! Ja det får vi verkligen hoppas. Det gick oförskämt fort förra gången så man får verkligen hoppas det gör det nästa också.
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-09 21:09:59 följande:
    Godkväll! Vad händer här då?Jag fick hem Ellas fina lila overall idag, men den är för stor. Jag hade ju provat en annan molooverall i 92 och den satt bra men den här måste ha varit större.. Blääää, vad trist!!
    Åh nej vad tråkigt Är den jättemycket för stor? Går det att byta? Det är ju såå irriterande att det ska variera i storlekarna!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-09 21:22:05 följande:
    Ja den var mycket förstor. Och jag är rädd för att nästa vinter är den på gränsen till för liten. Det fanns inte kvar någon i 86 så det går inte att byta. Jag hoppas att jag får göra ett återköp på den, men jag vet inte om man får det då den var på 30% den dagen jag köpte den.. Så typiskt!! Varför kan inte alla overaller i samma storlek vara lika stora? 
    Åh så typiskt! Ja på nått vis borde det ju gå.. Om du inte kan göra ett återköp så gäller väl Nej visst är det störande. Vad lätt det hade varit om alla storlekar alltid hade varit samma!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-09 21:57:49 följande:
    Det skulle vara väldigt fint!
    Jaaa

Vart håller Butte hus ikväll egentligen? Inte sett henne på hela dagen faktiskt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15