Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-12-31 14:47:31 följande:
    Det är dragkedja i sidan på denna, annars hade vi nog aldrig fått på den
    Vad bra. Annars är det ju ett helvete
  • Duntoffla
    Everlonn skrev 2010-01-01 14:57:29 följande:
    He he såg den på tvn Men bara mååååste se den på bio oxå!!! Då blir det 3D, enda som visas på vår bio
    Aha. jag funderar på 3 D men undrar om det blir för "nära". Sjösjukevarning kanske? Minns att jag såg en film på Cosmonova och man blev nästan åksjuk
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2010-01-01 15:49:06 följande:
    Alla mina bilder utom standardmappen är borta och ändå hade jag betalat plus till typ feb... det skulle ju bli gratis med plus from första jan.. är era med borta??
    Nej. mina är kvar. De kanske bara testkör och dina kommer tillbaka? Maila FL support för säkerhets skull
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2010-01-01 16:35:53 följande:
    Hej! Skriver från mobilen lite kort bara. Får prata mer när vi fått komma hem, vilket troligen blir om 2 dagar. Mateo kom som ni nu vet den 30, jag gick länge hemma och förnekade värkarna och bara vägrade först inse att han tänkte komma...men när vi så kom in till förlossningen kl.3 så var jag öppen 4cm så då var det bara att inse att det inte gick att knipa 2 dagar till. Kl.11.39 är han född, ingen sugklocka denna gången så jag sprack inget och mår toppen hur förlossningen var i övrigt är väl dock inget jag kommer tala gott om...men lön för mödan fick jag ju han mår jättebra, vi ligger på vanliga bb och så fort hans vikt vänt uppåt igen så ska vi få åka hem en bättre bild på prinsen finns här om någon vill klistra in i bt: www.ltblekinge.se/halsaochvard/blekingesjukhu...
    Grattis vilken liten sötnos! SKönt att ni mår bra.
  • Duntoffla
    Plummy skrev 2010-01-01 19:08:31 följande:
    Tack för tipset, men ytterkläder har vi så vi klarar oss Något annat roligt på rea? Katvig kanske?
    Jag vill ha Småfolksrea Brukar inte Ajabaja sätta ner Småfolk? De har ju sänkt allt annat.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15