Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-12-31 11:00:54 följande:
    Ah, hon är ju kanske lite mindre än andra barn min lilla fisa Men 68 då kanske? Kollade just i Liams bvc bok och han vägde 7-8 kg när han var 7-8 månader.
    Tänkte precis skriva 68 eftersom hon är så liten nu. Noel hade nog 74-80 men han vägde ju 4 pannor när han föddes och hade typ 56 i en vecka
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2009-12-31 11:06:37 följande:
    Jag har bara de ljuslila från Lindex men jag tycker att de borde vara väldigt nära varann i färg (som Katvigs ränder alltså) God förmiddag förresten!
    Märker att du redan fått svar av Butte. Märks det att jag läser ikapp?
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-12-31 11:11:16 följande:
    Japp, jag fick det. Men ett par ljuslila velourbyxor har man nog användning för i vilket fall som helst så jag får nog shoppa dem ändå
    Ja, de är fina till ex Småfolks lila tröja med lejon om du har den. Eller andra lila/rosa kläder.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-12-31 12:05:52 följande:
    Då får det bli 68 Ha ha, vilken bamse Noel, Meja väger 4 kg nu och har precis börjat använda 56.
    Japp, han brås på sin mamma och pappa. Vi är inte toksmå någon av oss
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2009-12-31 13:45:45 följande:
    Och hej alla i tråden, det var ett tag sedan   Har haft fullt upp med julfirande och varit utan Internet ute på landet, men nu är det tillbaka Måste dock ta tag i Nyårsfirandet nu så jag önskar alla ETT GOTT NYTT ÅR om det dröjer innan jag kan titta in igen Shoppa lugnt Finns det mer nyheter någonstans? Har ju inte hängt med ju
    Hej tjejen!

Allt bra med dig?

Jag har tyvärr dålig koll på nyheter. DEt har inte kommit så mycket annat än MOLO pre-spring. Resten kommer i januari tror jag.

Gott Nytt År till dig och familjen!

kram
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-12-31 14:15:00 följande:
    Då brås nog våra barn absolut på mej, sambon är ju inte liten direkt med sina 193 cm och 100 kg Fast Liam verkar bli lång, han är ju redan 100 cm.
    Ja, du är rätt späd va? Men som sagt, LIam ser lång ut så han kanske fått din sambos gener?

Hmm...undrar hur nästa barn blir här. Hoppas inte lika bastant som Noel. Noel har fyrkantig kropp som pappa. Nog för att jag också är bredaxlad men inte lika fyrkantig
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-12-31 13:56:16 följande:
    Jag har den blå Skulle nog säga att den är ganska normal i storlek, men ganska lång i modellen. Här är August 112 cm och det är 116 i jackan. Sitter ganska precis i ärmarna, men är ganska lång, vilket jag tycker är bra så man slipper glipor Ingen jättebra bild att se på, men jag har ingan annan
    Vilken härlig färg! Är den bra? INte för att jag ska ha någon men ändå...
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-12-31 14:25:38 följande:
    Mjaaa, jag är ju bara knappt 160 lång o runt 50 kg, tror jag och sambon är ganska så omaka Hoppas verkligen Liam får sin pappas längd och inte blir lika fnuttig som jag. Meja får ju dock gärna ärva lite ifrån mina gener.
    Med tanke på att hon är rätt liten nu så är nog chansen för dina gener stor
    THEA och Grodan skrev 2009-12-31 14:27:30 följande:
    Tack Kram till er med
    Tack!

Usch, jag borde sätta fart nu med städandet så det är ur världen snart. GÅr och duttar lite mest. Så tråkigt {#lang_emotions_throwup}
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-12-31 14:41:22 följande:
    Ja för oss är den bra August har en tendens att slänga av sig ytterkläderna hela tiden, men med anorak och rånis blir det inte lika lätt Men allvarligt talat hade jag nog inte valt en anorak annars för de är ju helt klart lite jobbigare att få på
    Det har du rätt i. Noels gamla tunna MAT-anorak var det dragkedja i ryggen på. Det jag dock inte gillar är att det är huva. Vill ha avtagbar på dagis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15