Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-13 19:24:00 följande:
    På tal om gekås... Vilken dag är minst dumt att åka? Fredagen den 19de, söndagen den 21e eller måndagen den 22 december?
    Go kväll!

Jag hade åkt på måndagen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-11-13 19:31:13 följande:
    Här hänger inte ett enda par velourisar på pojk utan alla hänger på flick
    Men vad skumt..Här finns det likadana grå velourisar med olika artikelnr beroende på om det är pojk el flick
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-11-13 19:43:03 följande:
    Bah, vilken skillnad i pris. Du känner ingen som ska dit snart snart och kan tänka sig att skicka ett
    Joooo det gör jag nog{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-11-13 19:44:19 följande:
    Ohh, ännu bättre, men jag bor ju inte direkt nära där Förut jobbade syrrans ex där, men nu är det ju som sagt ett ex och jag tror knappast jag kan lura dit henne från Malmö när hon inte har bil . Skicka kanske?
    Ica Maxi och Coop brukar inför jul ha erbjudanden i klass med Gekås annars..
    Skicka är ju aningens bökigt med tanke på att detta garage är aningens skrymmande..
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:49:11 följande:
    Ica Maxi och Coop brukar inför jul ha erbjudanden i klass med Gekås annars.. Skicka är ju aningens bökigt med tanke på att detta garage är aningens skrymmande..
    bökigt=dyyrt
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-11-13 19:52:36 följande:
    Ja jag funderade på det också, men tänkte att det kanske låg packat på nåt bra sätt. Fnulade på om DHL via tradera kunde va ett alternativ. Ska spana lite på Ica och Coop men har inte sett nåt än.
    Ja eller Schenker via Tradera..De förlänger nu sitt erbjudande. Garaget är inte packat så bra(för att vara FP)

Men om du vill ha ett a`la Gekås så är det bara att inboxa
  • Smultronhjärta

10 stycken julslingor/ljusgrejer uppsatta idag{#lang_emotions_tomte} I morgon måste jag åka och köpa fler

• Smultronhjärta
    Tasha78 skrev 2009-11-14 17:53:41 följande:
    min granne är också ute och sätter upp en massa saker
    Smart granne Det blir ju så himla mysigt
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:02:22 följande:
    hej i tråden! Julas det redan? Ser fram emot att fira jul i hus istället för lägenhet, vill också pynta träd, men i år får det bli balkongslingor.
    Ja här julas det för fullt- ljusslingor,julmusik,lussekatter,pepparkakor och glögg{#lang_emotions_tomte}
    Maken ville plocka in julgran nästa helg men jag vill i år kunna ha några barr kvar vid Lucia
    Dock har vi mer yta i år att pynta så därför ska jag köpa på mig måånga slingor som blinkar i alla sorters färger- tror till och med att jag ska låna sysslingens slinga som blinkar i takt med julmusiken *paybacktime för grannens alla fester*{#lang_emotions_cool}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15