Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-13 10:44:36 följande:
    Ja de har örontermometrar där-dock vet jag inte pris eftersom det är måånga som har klagat på dem.. Tips är Fisher Price grejer som det finns massor av, uunderbar lammfällsåkpåse,superfina velourtomteklänningar för 80kr,pussel är väldigt bra pris på.... fryspåsar
    *ASG* ja frypåsar behöver vi faktiskt Men det kan jag handla på öb

Varför har de klagat på örontermometrarna?
    Maia vägrar ta termometern under armen eller i munnen...och i rumpan kan vi ju helt utesluta med henne...vill inte tortera henne!

Pussel skrivs till på listan...o pysselböcker?? Maia älskar såna nu.
    Lammfällsåkpåse som passar lillebror?
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 10:49:48 följande:
    Åh vi har den där lammskinnsåkpåsen, den har verkligen varit TOPPEN! En sån går ju på runt 1500-2000 annars. Fast nu är jag ju så DUM så jag vill ha den fina fina från Buppa www.freshmilk.se/product_info.php?manufacture... Bara för att den är sååå underbar! Sambon tycker, såklart, att jag är dum i huvudet. Den vi har ju skitbra rent ut sagt. I den räcker det ju med mössa på vintern i stort sett. Men jag vill ÄNDÅ ha den fiiina...
    så jag som redan har den fina bör skippa lammskinnsåkpåsen på ullared då?? Vilken lär jag använda mest liksom?? Kan man inte stoppa ner lammskinnsåkpåsen i ett lite finare "fodral"
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 10:55:07 följande:
    Termometern visar tydligen i många fall fel Pysselböcker finns det många av,likaså pysselset med pärlor och annat Denna påsen är det www.tradera.com/Akpase-i-farskinn-ny-se-bilde... Kostar 649:- och passar P&T
    Ok då skippar vi deras örontermometer då...

Bra pris ju Finns det lammfällar annars? Så man bara kan köpa en fäll o ha i den åkpåsen vi redan har?
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 10:57:17 följande:
    Vi använder vår i phillen nu istället för mjuklift och det funkar toppenbra
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 10:56:15 följande:
    Hmm lagom? Vi köpte den först när Milo var 8 månader, men min kompis hade den till sin bebis oxå. Milo använde den förra vintern oxå.
    Men hur förklarar jag detta för sambon då...vi har en P&T mjuklift, en Bee babynest och en sån där kombinerad åkpåse/overall till bebisen...+ elodie och en buppapåse...HUR ska jag förklara för honom att vi BEHÖVER denna åkpåsen också?
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 11:02:18 följande:
    Det finns långhåriga(249) och korthåriga(329)
    vilken rekommenderar du? Långhårig låter ju mysigast Kanske kan köpa två då...en till Maia o en till lillebror?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15