Vi som shoppar danska barnkläder del 15
RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 20:33:41 följande:
Ja nåt sånt hette det.. Jag tuppade av första gången, hjärtat bara typ stannade av den där kontrasten, fick massa sprutor för att piggna till o få igång mig, hua.. Andra gången hade dom narkos ochakut team med OM jag skulle hamna i samma sits igen, gick dock bättre andra gången och fick lugnande så jag inte visste vad jag hette.. Uscha med magen din ska tänka på dig i morgon hoppas du slipper alla slangar.. japp jag gjorde glukos belastning, det är inge farligt men smakar blää.. sockerlösning ca 2 glas på fastande mage kan man ju må illa av sådär Nä det är väldigt ovanligt med stroke i min ålder o därav blev jag där så länge, tanterna som komin samma dag som mig åkte dan efter med en påsa mediciner medans jag inte kunde gå ens ska få göra långtids ekg nu som sista prov om jag kanske har hjärtflimmer då det är en väldigt vanlig stroke orsak..Långtidsekg, får du en dosa med dig hem då eller ska du behöva ligga inne? Maia hade ju en ryggsäck med en dosa kopplad till bröstet när hon gjorde sånt. Skönt liksom o slippa ligga på sjukhuset.
De vill ha ett ordentligt prov då mina senaste visat ordentligt med äggvita...men de är inte så tillförlitliga om det inte gått minst 4 timmar o helst morgonurin