Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 20:33:41 följande:
    Ja nåt sånt hette det.. Jag tuppade av första gången, hjärtat bara typ stannade av den där kontrasten, fick massa sprutor för att piggna till o få igång mig, hua.. Andra gången hade dom narkos ochakut team med OM jag skulle hamna i samma sits igen, gick dock bättre andra gången och fick lugnande så jag inte visste vad jag hette.. Uscha med magen din   ska tänka på dig i morgon  hoppas du slipper alla slangar.. japp jag gjorde glukos belastning, det är inge farligt men smakar blää.. sockerlösning ca 2 glas på fastande mage kan man ju må illa av sådär Nä det är väldigt ovanligt med stroke i min ålder o därav blev jag där så länge, tanterna som komin samma dag som mig åkte dan efter med en påsa mediciner medans jag inte kunde gå ens ska få göra långtids ekg nu som sista prov om jag kanske har hjärtflimmer då det är en väldigt vanlig stroke orsak..
    Ja den där kontrasten är ju läskig...fick du sån då så det känns som man kissar ner sig?? Är ju superläskigt! Och att du reagerade så på det är ju konstigt!

Långtidsekg, får du en dosa med dig hem då eller ska du behöva ligga inne? Maia hade ju en ryggsäck med en dosa kopplad till bröstet när hon gjorde sånt. Skönt liksom o slippa ligga på sjukhuset.
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-11-15 20:38:31 följande:
    Hmm jag fick hem ett rör från bm om jag skulle behöva nångång att pinka i hemma... Kan du inte få ett sånt? Jag hade aldrig kunnat hålla mig så länge Jag får panik när jag vaknar på nätterna och behöver pinka! Kommer ju knappt upp ur sängen och bebben sparkar på kisseblåsan och jag får sååå bråttom, men det går ju sååå långsamt
    Jag fick också ett rör men det är tvunget att ha gått MINST 4 timmar {#lang_emotions_sealed} De vill ha ett ordentligt prov då mina senaste visat ordentligt med äggvita...men de är inte så tillförlitliga om det inte gått minst 4 timmar o helst morgonurin
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2009-11-15 20:39:11 följande:
    Usch Förstår att du inte vill hålla på med massa undersökningar. *mindre trevligt* Knepigt när man inte kan ta sin vanliga medicin men vad gör man inte? Hoppas att det inte blivit inflammerat och du mår bättre snart.
    Ja alltså jag kan hantera det...jag är så van vid detta efter alla dessa år med magproblem så det är liksom en del i vardagen. Det jag är rädd för är ju om det kan irritera igång en förlossning...med Maia överlevde jag de 8 månaderna utan minsta problem med magen.
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-11-15 20:57:01 följande:
    få hoppas på det bästa.... när ja va inne med maxen innan på barnakuten, den läkaren maxen hade, hade jag när ja var tonåring=)...han berättade med att de har hand om alla prematurer från v 27 i vårt område.. bla så hämtads de  från karlskrona.. råkade babbla lite jobb med varav man råkade kommain på barnvård......
    Jaha så om lillebror kommer inom de närmsta veckorna hamnar vi i Växjö då? Ok..bra att veta även om jag hoppas att han vill stanna så länge så de klarar det här i karlskrona...nu har jag iaf nått mitt stora delmål, v.30 (29+0)
  • Zvartaliljan

Lillronya - Tack Det är Kik-Kid. Stickad, jättemysig o mjuk Finns inte i grönt någonstans tyvärr...finns i blått på småvi. Jag specialbeställde denna gröna...

Jättefina bilder allihopa får väl jag också säga är ju också jättedålig på att kommentera...men alltid lika roligt o se alla underbara ungar o fina kläder

• Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 21:42:04 följande:
    gahhhh.. får fortfarande inga mail från T och vann en tröja nu ikväll.. Ska jag behöva sluta handla/sälja där nu eller vadå??? *surar*
    men äh du har väl redan det kontot ändå Annars får du säga till så får jag maila ett eget vinnarmail...T är jäkligt segt just nu!
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 21:49:00 följande:
    de har jag nog men vet inte vad jag namgett dig som så kanske betalar nån annan
    inboxar
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-15 21:48:17 följande:
    Aha! Kikkid... då är den väl apdyr? JAg gillar inte grönt ändå, men modellen var jättefin! Ska minsann kika på den på småvi då.
    ja 499 eller 599 tror jag att jag gav....strl.86/92. 98/104 kostade 200kr till {#lang_emotions_sealed}
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-15 22:03:46 följande:
    Ja se där! Det blev billigare i liten stl. Vad bra! Skriver upp på önskelistan. En svart såg jag allt.
    Ja såg att det fanns också Vill ha både turkos o svart sen i 98/104 men måste vänta på en ordentlig rea...har inte råd Kik*kid har ju trist nog inget vidare andrahandsvärde...har flera underbara klänningar här hemma som blivit för små men jag sparar dom hellre än ger bort dom för en spottstyver på T...
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-15 22:13:35 följande:
    Ja jag får också vänta pårea. Kan inte köpa för det priset. Konstigt egentligen att det är dåligt andrahandsvärde... Jag skulle vilja ha en sån volangklänning som flera andra här har. HAr du sån på lager? På tal om andrahandsvärde... Går katvigs velourklänningar bra på T? Upptäckte att Anjelins fiiina röda är för liten.
    Ingen volangklänning på lager tyvärr...bara såna tunna omlottklänningar

Katvig velour går jättebra, fick 225 för just en röd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15