Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 19:52:26 följande:
    Eller hur!! Urnice   Guppa runt där o snacka danskt   *härligt*Säg åt gubben din å hjälpa till mer, annars kommer jag o skäller på honom
    ja vi pratade faktiskt precis och jag berättade hur jag kännde det så det blir nog lite bättre framöver. Jag hade inget emot att göra allt när jag gick hemma men nu när man jobbar lika mycket så blir det bara för mycket för mig
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-30 20:23:10 följande:
    Blå! Ta hand om dej vännen!Jag har känt sådär enda sen i våras och nu har jag gått ner i arbetstid för att orka leva och vara glad. Är såååå nöjd med det beslutet.Kram
    tack, hade jag haft råd så hade jag gått ner i tid direkt. Tycker att det är såååå tråkigt på jobb just nu också Denna årstiden är inte min bästa kompis{#lang_emotions_undecided}Har varit nere så länge jag kan minnas just vid denna årstiden, trodde det skulle bli bättre när man hittade någon att älska och fick barnen  men så funkar inte depression tyvärr.
    Skall försöka varva ner och inget tradera i slutet på december, så det så
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 20:26:24 följande:
    Å va bra! Ja inte ska du ta allt hemma OCH jobba heller... Det blir ju alldeles snett Hoppas du får det lite lugnare framöver Å vinner jag pengar till jul så drar vi och vilar upp oss
    jag är på direkt Det hade varit himelskt{#lang_emotions_sunny}Kanske skall sälja ungarnas kläder och åka på en veckas semester hi hi
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 20:29:17 följande:
    Ja det tycker jag Fast får bli när avslaget är över då efter förlossning för min del
    ja det är klart och kanske när du inte ammar så mycket
  • nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-30 20:29:47 följande:
    KRAM!!!!!!!!!!
    kram tillbaka{#lang_emotions_sunny}Synd att ni inte kom, hade behövt prata av mig lite idag
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 20:33:12 följande:
    go kväll och tack för din gissning, ska bli skoj å se vad det blir för storlek här efter mätningarna Eller hur! Man skulle komma en bit på dom pengarna öh   *dyra garderober*
    ja man vågar inte ens börja räkna jhi hi men fin semester hade det blivit.. Vinner gubben på hästarna så är det du och jag på en solig strand{#lang_emotions_sunny}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-30 20:34:06 följande:
    Ledig nåt mer i veckan?
    i helgen men tänkte  å¨ka till mamma och bli ompysslad{#lang_emotions_sunny}
  • nikki2006
    malinkaunitz skrev 2009-11-30 20:34:56 följande:
    Ja du Jennie .. Då är det precis likadant här hemma.. Jag gör ALLT..Betalar allt, städar allt, lagar all mat själv, planerar allt, köper allt, och massssssa mer..Visst är det jobbigt...
    ja psykiskt jobbigt om inte annat. man blir ju så uppstressad av att tänka på allt men det fattar inte karlar alls{#lang_emotions_surprised}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-30 20:35:36 följande:
    Alltså, jag har köpt två lurvar på fem dagar. Det är ganska bra jobbat va?
    vilka färger{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15