Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 20:39:15 följande:
    Nä vi låter bli att räkna va Yes box! Vi tar stranden om vi blir rika, men vi tar tåget dit   *flygrädd*
    vi får hålla handen, jag är också flygrädd
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-30 20:40:22 följande:
    OKej. Här är det jobbhelg
    jag kommer snart att gå tillbaka till mina "rätta" helger. Min chef råkade byta min helg så nu är jag ledig 2 helger i rad och det är ju rätt nice{#lang_emotions_laughing}
  • nikki2006

skall lägga ungarna nu kram kram och tack alla som bryr sig om mig, ni vet vem ni är{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

• nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:12:45 följande:
    Japp! Kanonmössa e det! Sitter perfekt runt hövvet o inbyggd halsduk
    hej sötnos hur mår du idag
  • nikki2006
    {#lang_emotions_tongue_out}RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:15:57 följande:
    Ja alltså jag fattar inte... När alla varit sjuka här hemma annars så har jag ALLTID klarat mig, jag har på sin höjd snorat liiiite, men aldrig blivit dålig.. Men nu så får jag allt och blir liggande Verkligen inte min vinter detta.. Hoppas på en tidig vår med massa sol och värme Jag ska göra mitt absolut bästa med en bild, Bubblis tycker det är såååå tråkigt att ta kort just nu.. Får bli en liten muta igen
    åhhhh vad har du nu köpt för fint{#lang_emotions_tongue_out}
    Stackars dig Såkert nu för proppen så är ditt imunförsvar dåligare
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:19:03 följande:
    Hej gumman Åkt på förkylning så är lite mosig idag Hur e de med dig? Lite lugnare runt dig?
    Ja känns lite bättre, skall lägga in lite auktioner till en vän sen skall jag inte lägga ut mer förrän i januari och då har jag massor hi hi rensade lite i helgen och fick fram 2 bananlådot utan problem. Finns ju så mycket av det nya som ajg vill ha ju
    Stackars dig, det har blivit lite för mycket för dig nu, kram kram{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:21:18 följande:
    Den rååååååsa mönstrade Molo klänningen blev den Ja, nåt har hänt med försvaret här absolut, kanske flytten ut på landet gör mig kry *längtar*
    jag hänger på, vi stckaer till Spanien och köper hus{#lang_emotions_sunny}
    Menar du den airbruch, den är såååååå himla fin. Annacill skall ta in den och gissa om jag skall ha den{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-12-02 09:22:34 följande:
    ja vi med!! jisses vad snabbt det kan vända
    ja jag drar mig lite för att gå ut med hunden nu för det är ju så kaaaalllllttttt{#lang_emotions_surprised}
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:25:42 följande:
    Skönt att de är lite bättre Jag har åxå massor som ska ut, men det får vänta, nu vill jag flytta och fira jul å nyår, får se om man hinner en vända i Januari.. Undrans hur det går att skicka därifrån  Måste kolla var postlådan ligger dag ett
    Ja massor med flytten nu ju. Usch och sen mår du inte bra och allt Det är ju knappt så att man orkar flytta va???
    Ja det blir en dyr vår så det är bara att rensa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15