Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-12-19 23:05:33 följande:
    japp, resorna ska jag kontra med, sånt gör aldrig vi Nora känns som hon får allra mest egentligen. Hon fyller ju år på juldagen och man är så rädd att hon ska få mindre presenter för att hon fyller så nära jul, men då blir det alldeles för många istället
    ja så är det ofta när de fyller "fel".

Hmm jag älskar att resa också...{#lang_emotions_embarassed} synd man inte kan göra allt... {#lang_emotions_dreamer}

ja kontra med det, de behöver tänka till ibland menar jag, alla görvi något extravagant.
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    LJ2 skrev 2009-12-19 23:14:11 följande:
    ja, kanske lite flickiga färger.. men jag har ju tjej.. röd passar inte julia i tycker jag, hon har knappt nåt rött alls.. iaf inte tröja, så det ligger mot ansiktet.. hon blir så blek.. stora dottern hade massor rött!! o ljuslila.. men inget rosa typ. lillan har rosa, o mörklila!! o passar sååå fint i ljusblått! max däremot e så fin i rött!!! så röd tröja hade varit fint, skulle komma mer sa nån? haha.. ja, de där oändliga kommentarerna om märke till barn.. jag har slutat bortförklara mig.. säger bara  " det är väl inte du som betalar mina barns kläder?" eller nåt.. eller oxå att ja, bättre med kläder än att ränna på krogen varje fre o lör.. då får man tyst på de flesta.. de som röker kan man med få tyst på ganska lätt *som klagar på valet av kläder då!!*jag köper dyra kläder, visst.. *erkänner*men jag handlar med på lindex ? o de säger de inget om?? *konstigt nog??* tror det stör att man har råd med så mycket faktiskt.. men jag lägger gärna lite mer o e glad över kläderna, än o köper bara för att de måste ha.. o tycker de e tråkiga.. har fått kommentarer av både dagispersonal " hon har jämt så fina färger på sig" som av okända tanter/damer på stan " men gud vilka härliga kläder hon hade på sig!"
    ja, man borde sluta ursäkta sig faktiskt.

Jag köper sällan annat än Molo men tröttnar då o då och köper då vad som helst, alla plagg kan uppskattas.

Jag vill också ha mer molobas, hoppas alla färger kommer! Och byxor som någon efterlyste.

ja krogen går jag aldrig på, intresserar mig inte det minsta. DET ska jag använda!
  • Damien och Adrian
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-21 20:43:41 följande:
    Hallå där Min svåger gör en jättegod räkomelett som vi har på julbordet varje år, ska se om jag kan få fram receptet.
    vi med, en sufflé som görs på kokad avsvalnad mjölk, sedan gör man en vit sås till med vitpeppar. Maken är allergisk mot räkor så han tar lax.  
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-12-21 22:25:11 följande:
    Godkväll flickor!Hur är det med er? stressar alla inför jul? Idag fick jag hem finste shampoodlen EVER till Milo, den turkosblåa. SÅÅ FIN! Riktigt klar i färgen. Får se om han skulle kunna tänka sig testa den imorgon Ikväll skulle vi egentligen varit i stan och kollat på Erik Grönwall och Calle som skulle sjunga på torget, men allvar, 14 minusgrader är dom inte värda! Milo ÄLSKAR Calle och det är hans första idol, men det var bara för kallt...
    åh härlig färg!

Den här har jag alltid velat ha sedan den kom ut, snyggaste jeansen ever:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15791105

o nu e de Adrians!!{#lang_emotions_heart}

natti i tråden!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-12-22 09:47:19 följande:
    Vad tycker ni är finast till en liten bebispojke?Fundilerar på vad jag ska beställa
    nya robottröjan, men ska det vara pyttigt bör det ju vara en suit... man kan inte tänka sig att det blir en suit när de anländer?? {#lang_emotions_tongue_out} är det en julklapp som måste köpas nu - ta tågsuit el tröja och byxa, jag är tokig i det svartvitamönstret. eller du, Adrian är kanonfin i sin låtsasstickade suit från molo, ett sånt härligt klipp nu vintertid! {#lang_emotions_heart} 
  • Damien och Adrian

jag ska sätta mig med prolistern och få upp lite idag tänkte jag. Men ska först letareda på en bild med stickadesuiten, den är jag verkligen klär i - dissade den helt först ju....

• Damien och Adrian

eftersom jag ändå talar med mig själv så är det väl dax för prolistern.

see u!

• Damien och Adrian
    Damien och Adrian skrev 2009-12-22 11:25:36 följande:
    jag ska sätta mig med prolistern och få upp lite idag tänkte jag. Men ska först letareda på en bild med stickadesuiten, den är jag verkligen klär i - dissade den helt först ju....
    kär i, och allt annat jag borde rätta till när jag skriver. suiten är i stlk 68, för stor, men jag var ju tvungen att testa!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15