Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-12-22 19:40:16 följande:
    Härligt -:)Vi har haft snö i en vecka men det är alltid roligt när det kommer mera Idag är det bara 3 minus men vi har haft runt 15 minus i flera dagar, tycker dock det är ganska så skönt när det inte är så jädrans kallt ute. Såklart den stannar över julen, det har jag bestämt Allt bra med dej och pojkarna?
    allt väl här. Och med er? Det var stressigt ett tag med alla aktiviteter - köpa hus, namngivningskalas och en massa annat som man alltid har i dec. Nu är det ju jul sås tressen håller i sig men en trevlig sådan.

ja vi har nog samma väder ungefär? snön kom hit ikväll också, det är oväder nu så maken sköt upp sin julhandling han hade lovat, haha!

dax att lägga mer i prolistern och sedan baka snickers, snöbollar och annat julgodis.{#lang_emotions_tomte}
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    Milliz skrev 2009-12-22 21:22:04 följande:
    Jag funderar också på att göra det. Man får nog bättre för det då tror jag.
    mina går hyfsat ska jag säga, men det är ju inte huggsexa som förr när man fick hur mkt som helst för en del plagg.
  • Damien och Adrian
    ChokladMoshin skrev 2009-12-22 21:28:18 följande:
    Tror jag med, plus att jag själv köper inte långärmat nu, väntar bara på alla sommarkläder. Då tror jag automatiskt att alla andra gör så med
    jag lägger ut kortärmat med - jag använder det året runt på mina barn, så fler kanske gör det - el bunkrar för sommaren haha! Men visst, det kanske är bättre i jan?
  • Damien och Adrian

Jag tittar in för att önska er en GOD JUL!! {#lang_emotions_tomte}

Vi förbereder för fullt hemma. kikar nog in under julen och ser om ni är här, nyfiken som jag är. Har lite på t som jag kollar av med, det handlas faktiskt en del trot el ej!

ha det gott!!!

GOD JUL!! {#lang_emotions_tomte}

• Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-12-25 22:53:43 följande:
    idat filtarna som damien och adrian lagt upp?? de är köpta på tradera...
    jajamänsan, de finns inte längre, men kanske med nya mönster?

Jag köpte precis en svart skaljacka till Damien för våren, hans gröna han har nu är 86 så jag tog en 92 men blev nu tveksam. är de också mindre i storlek i år, ytterkläderna?

Köpte också jeanshängslebyxan midnight till Adrian och ett tåglinne till Damien på ajabaja.

Han blev förresten så lycklig över sin nya tågsuit på julafton att jag köpte ännu en tågtröja och byxa igår, tågtröjan med gula stjärnor. Innan hade han babytågtröjan och juniormodellen med grå ärm... jag har dock missat tågluvan ännu men den kanske dyker upp någonstans. ????
    Jag kommer att spy på den sen, men vad gär man när sonen bara vill ha tåg och lyftkran???? Lyftkran är den nya örntröjan från molo, den har ju LYFTKRANAR!
  • Damien och Adrian
    Damien och Adrian skrev 2009-12-26 10:59:07 följande:
    jajamänsan, de finns inte längre, men kanske med nya mönster? Jag köpte precis en svart skaljacka till Damien för våren, hans gröna han har nu är 86 så jag tog en 92 men blev nu tveksam. är de också mindre i storlek i år, ytterkläderna?Köpte också jeanshängslebyxan midnight till Adrian och ett tåglinne till Damien på ajabaja. Han blev förresten så lycklig över sin nya tågsuit på julafton att jag köpte ännu en tågtröja och byxa igår, tågtröjan med gula stjärnor. Innan hade han babytågtröjan och juniormodellen med grå ärm... jag har dock missat tågluvan ännu men den kanske dyker upp någonstans. ???? Jag kommer att spy på den sen, men vad gär man när sonen bara vill ha tåg och lyftkran???? Lyftkran är den nya örntröjan från molo, den har ju LYFTKRANAR!
    hellu i tråden, jag är helt ensam kl 11????  Jag ska iväg till rusta o köpa elljusgrejer inför nästa års jul i hus - om någon vet stlk på skaljackorna från Molo, dvs om de är normala el små i år - skriv gärna i min inbox el gästbok, tack!
  • Damien och Adrian
    melizza skrev 2009-12-26 21:18:23 följande:
    äsch det fick bli en lila molo overall i 116 till nästa år så får jag väl sälja den om den inte passar visst är det svårt......vi har ju haft vår molo overall 2 vintrar nu för den passade ju fortfarande i år med men nu börjar den bli precis i ärmar och ben så hoppas hon inte växer så mycket nu så att den hinner bli för liten innan vintern är slut
    köpte också Molo overall, lila st 86 till nästa vinter, har en grön men tänkte att de här är mindre? el ska jag ha 2 helt enkelt i samma stlk till Adrian då?

http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=104455335

fint pris!
  • Damien och Adrian

köpte en lurvis 2010, lila med mintgröna band till Adrian nyss, han behöver 74 i vinter.... {#lang_emotions_surprised} hittade inga på rean så det fick bli en superny. blåå var snyggare, men kul ha en annan färg också, vi har ju blå med väder nu.

• Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-12-26 21:22:50 följande:
    Jag velade för länge...Ja ja nu behöver jag inte fundera mer på det idag. Jättebra pris!!
    tack! de3et får man tillbaka sen! synd du velade, men det kanske dyker upp något?
  • Damien och Adrian

ang dagis:

Damien hade en långärmad haklapp jag insisterade på första året, när han närmade sig 2 års ålder sa dagis ifrån och det resulterar i massor med stora syltfläckar t ex, min son är sååå slarvig och tankspridd, även hemma. Men  - fläckarna går oftast bort, jobbigt att tvätta bara. Så lite sur är jag över merjobbet men accepterar läget.

Jag har nästan bara NSjeans och Molotröjor på honom, finaste kläderna ska han ha ute bland folk jue.

nu ska jag nana!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15