Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-22 11:29:50 följande:
    Åh vilken söt liten kille och ja suiten är också fin Vilken storlek har han på den? Jag tycker att börjar nästan se lika stor ut som min Lova
    Haha, ja han är stor!

Normal för hans ålder eg, så han är inte så big för att vara kille, men för att vara född för tidigt, så ja! Damien var dessutom smal så det är verkligen kontrast - han ligger på 62 i suitar och 68 i bodies, han är för fet för 62bodies!

På denna suiten är det 68, den är ju från de nya kollektionerna där de ökat storlekarna, andra 68.or sitter något bättre.

Flickor ska ju vara mindre, vet du väl!
    maugu skrev 2009-12-22 14:50:01 följande:
    Vilken liten sötis Adrian är..Stickade blev oxå en favorit hos oss och här är mina troll i densamma
    åh vad fina! {#lang_emotions_heart}
    lillronya skrev 2009-12-22 14:58:36 följande:
    Å den bilden är så fin!!!Hej i tråden!Hoppas allt är bra med alla här.
    allt väl, har laddat upp en prolister ska fila på lite mer, det var en hel del som gick åt nyss!

Ja den stickade suiten är kalasfin IRL! Vem hade trott det när den kom, haha! Så ful tänkte jag då....
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2009-12-22 14:50:01 följande:
    Vilken liten sötis Adrian är..Stickade blev oxå en favorit hos oss och här är mina troll i densamma
    jag var tvungen att köpa en till D häromdagen med, tog en tröja på rea. Fröknarna på dagis kommer att förundras, många tror att de är stickade tills de klämmer.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-12-22 14:58:36 följande:
    Å den bilden är så fin!!!Hej i tråden!Hoppas allt är bra med alla här.
    Hur mår ni då? Stressigt inför jul?
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-12-22 15:11:39 följande:
    Vi mår bra! Nä jag stresasr sällan inför julen. Det som hinns det hinns. Så är det bara. Men julklapparna är klara, granen är klädd och maten är inhandlad.Har ju gått ner i arbetstid och det har gjort att jag gjort allt jag velat i år. Det känns toppenbra!Hur är det med er då? Har förstått att du har fullt upp med de små.
    ja det är verkligen fullt upp! Hinner ingenting ju!

Nu ropar den lille chefen, vi ses!
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2009-12-22 16:15:19 följande:
    Ronya-du borde skriva en bok..jag är så impad av din livsfilosofi som jag tagit del av nu och då..härlig inställning God Jul till dig och din fina familj..och alla ni andra i tråden oxå förstås..
    håller med, jag orkar ju inte med 2 barn.... {#lang_emotions_embarassed}

GOD JUL! {#lang_emotions_tomte}
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2009-12-22 16:26:20 följande:
    Fin mössa..Gustaf har 1-3 år i sin och har bautahuvud men den modellen passar honom ändå Det är tufft med två tätt..du är inte ensam och det blir lättare efter 1 årsdagen..kan kännas långt borta men det går snabbt ändå.. Precis-fortsätt med det!!Här har magsjukan tyvärr ej släppt sitt grepp på 3 av oss men imorgon är en ny dag..
    lillronya skrev 2009-12-22 16:21:37 följande:
    Äh det är jobbigt när de är så tätt och så små. Så småningom hinner du med allt möjligt.
    tack! Den lille är lätt  - det är den andre. Han ärsååååå trotsig och kan allt själv.
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-22 17:39:55 följande:
    V har en i storlek 5-9 mån samt en i storlek 1-3 år, båda passar jättefint och då är ändå ungen 4.5 år.
    Hmm, haha, får väl se sen då när Adrian ska ha sin.
    ängeln83 skrev 2009-12-22 19:24:46 följande:
    Godkväll flickor.Herreguuuuud vad det snöar, det har kommit typ 15 cm på bara någon timma, myyyysigtBubblan: Meeeeen då va fin suiten med starsen var Hur är den i modellen? Tror du min smal fisa kan ha en sån?
    hej! Vi har massor med snö i Skövde sedan i fredags el torsdags, inget nytt kommer det är 10-15 minus dagligen här. Hoppas det stannar det är såååå mysigt!
  • Damien och Adrian

Idag har jag varit duktig, hunnit lägga ut 40 auktioner! *stolt* jag som aldrig får tummen ur. Jag känner mig stressad, hade hoppats lägga ut 100 i mellandagarna men men, det blir nog att sitta under julen i så fall resten av kvällen här och imorgon ska vi vara "duktiga" julare och göra egen choklad, fixa med julklappar o annat mna inte hunnit med.

• Damien och Adrian
    Damien och Adrian skrev 2009-12-22 19:36:32 följande:
    Idag har jag varit duktig, hunnit lägga ut 40 auktioner! *stolt* jag som aldrig får tummen ur. Jag känner mig stressad, hade hoppats lägga ut 100 i mellandagarna men men, det blir nog att sitta under julen i så fall resten av kvällen här och imorgon ska vi vara "duktiga" julare och göra egen choklad, fixa med julklappar o annat mna inte hunnit med.
    det här skulle stå i Traderatråden, sorry!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15