Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-11-14 18:02:59 följande:
    finns det mycket julbelysning på gekås du som alltid är där
    Ja det finns en del men jag tycker att t.ex Rusta har roligare..Men så vill jag ju ha ljusslingor i färger. Dock ska jag dit och köpa "istappsslingor"
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande:
    Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer.. TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN.. LÖÖÖÖÖÖÖÖV JO Rosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!! Tack snälla snälla ni!! Ni är bästast i hela världen!!
    Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:09:03 följande:
    häftigt, älskar också att gå loss på jul!
    Jag också Stoffe var tveksam i många år men nu har han äntligen hajjat grejen så vi kör all-in
  • Smultronhjärta
    MejaKiZnic skrev 2009-11-15 20:31:42 följande:
    Vad tror ni tjejer dinos (möjligen sålda ), pärlplattor, sländor, dalmatiner och take off bodies och klänningar med kort arm går det? eller ska jag vänta till i vår (större storlek som 80)
    Jag sparar allt med kort ärm till våren
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 09:31:10 följande:
    Hmm är det nån som vet om köbarometern på Gekås hemsida brukar stämma??
    Japp- du kan även kolla in webkameran från två vinklar för att få en uppfattning om trycket där borta.
    Jag ska dit en sväng ikväll
  • Smultronhjärta
    MejaKiZnic skrev 2009-11-16 09:49:20 följande:
    Hallå tänkt om man kunde säga så, ikväll tänkte jag titta förbi Ullared en sväng ska bara ha lite ljus Okej sambo om 5 månader och just den dagen kan vi försöka planera in ett besök så olika

Ja jag ska faktiskt bara dit för att köpa förlängningssladdar,grendosor,reservlampor och några fler ljusslingor för att kunna fortsätta julstöka...

..och en tandkrämstub
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-17 10:46:56 följande:
    Jag sålde vår väl använda för 700kr på Tradera
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2009-11-17 10:39:32 följande:
    Hej. Måste ha tag i molo badges!! Köpte klänningen, så himla fin, men måste nu ha både body och suit och gärna en till klänning i större storlek :) lillan har 62 nu. Finns de någonstans där det är rea?
    Tunikan finns på pilutta
  • Smultronhjärta

Jaha..Nu har jag fått begär efter Småfolk...igen

Jag måste ha gässen,hipposarna och lejonen tror jag..Regnstället med blå äpplen var ju fint,likaså sängkläderna{#lang_emotions_tongue_out} Dock behöver jag nog klämma lite på den där fleccejackan IRL innan jag vet vad jag tycker...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15