Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-20 15:34:36 följande:
    Hej! Emilio mår inte bättre, precis. Han sover nu med hög feber. Ville inte ha alvedon så jag får ge honom det när han vaknar. Hostan är bättre just nu, men det ändrar sej nog framåt kvällen. Tack för att du frågar Allt bra hos er?
    Åh stackars liten{#lang_emotions_flower} Så synd om de små när de är sjuka ju..

Här är det lugnet före stormen..Mamman längtar tills båda barnen sover för natten så att jag kan få mitt glas med rött och ladda upp prolistern
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-11-20 15:34:45 följande:
    klart de kan! Jag har checkbird till Adrian! om ni minns den? Ganska fin IRL tycker jag...
    Ja-men tänk vad fin den skulle vara på en färgad bakgrund{#lang_emotions_tongue_out} Varför gjorde de den vit för
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-20 15:44:47 följande:
    Hello Nu är vi hemma igen efter dagens strapatser. Jag börjar se en ände på vabbandet här. Alva var i skolan idag och Neah känns rätt pigg.  Smultron- kommer det att läggas ut något ikväll?  Lillronya- Hoppas att hostan blir lugn ikväll!  Angående svininfluensan- går det att veta (på annat sätt än genom att testa) vilken sorts influensa man har?
    Japp- jag laddar upp ikväll- hann ju inte igår
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-20 16:25:01 följande:
    Japp- bara att välja antal dagar Sen blir avslutstiden densamma som när du laddar upp.
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2009-11-20 17:07:18 följande:
    Smultron> blir det mer småfolk??
    Japp
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-11-20 17:30:35 följande:
    Detta är väl big C va?
    Så himla söt
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-11-20 17:33:45 följande:
    Smultron Kommer det nåt fint flickigt i 56/56?
    Japp
  • Smultronhjärta
    ÖNadja skrev 2009-11-20 17:35:59 följande:
    heeelt OT. =) grönpepparsås eller bea sås till baconlindad fläskfilé och potgratäng? =)
    Grönpeppar tycker jag*mums*
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-20 21:11:41 följande:
    VAd du är duktig!! JAg fick bara ihop 9. Får nog leta lite till i garderoben.
    Ja jag behövde inte leta särskilt länge *måste fota mer imorgon*
    Stormis skrev 2009-11-20 21:12:08 följande:
    För långt till affären och vinet står och bränner i skåpet... Smultron, inte vara elak mot Stormis nu!
    Ooops{#lang_emotions_innocent} Det blev inga chips eftersom Helnöten rooopade högt mitt namn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15