Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-20 21:37:20 följande:
    Alltså jag tycker det är taskigt av dej att lägga ut såna fina molosar när jag inte har råd att handla.
    Men jag är så snäll så i mina villkor Kan vänta länge ju
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Idag har jag shoppat till växalådan{#lang_emotions_innocent} Och ingen rea var det heller..men visst är väpnarluvan med pussel/babuschka värd sin plats i växalådan{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-21 17:37:14 följande:
    JA den är den allt.
    Gött
    ängeln83 skrev 2009-11-21 17:38:48 följande:
    Absolut O du, jag betalade just för suiten, du har nog pengarna på måndag.
    Tack Jag lägger den på lådan imorgon
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-21 18:52:19 följande:
    Men Smultron! Klart att den är. Jag gjorde detsamma, för väpnisarna kan man inte lita på att de finns kvar på rean. Å dessutom är väl det enda fullpris-Molon för dig i höst? Jag är ju inget pussel-fan som de flesta här i tråden, men du såg ju vad fint det var till lurv som babushkan annars inte är 100 till. Älskar denna väpnis liksom flower som passar till ALLT!
    Nope-har köpt lurv också faktiskt
    Jag är nöjd med mitt köp, den hängde där och roooopade på mig! Sen att jag fick den på krita är ju en annan sak{#lang_emotions_dreamer} Jag vill lägga undan den tills på måndag men då skrev hon upp mig i sin lilla bok istället
    lillronya skrev 2009-11-21 19:49:59 följande:
    Å vad jag har trååååååkigt! Finns det ingen här som kan underhålla mej?
    Du kan få komma hit och skriva skolarbete i Miljökunskap istället-ikväll om ozon! Guuud vad spännande...NOT
    Funderar på om jag kan få lov att dricka ett glas vin även idag*behöver en morot*
  • Smultronhjärta

God morgon!

Idag fick jag sovmorgon,så gott så Nu måste jag packa 14 paket och posta innan 13*muttrar över skitpostens nya tider*

Tjollabolla skrev 2009-11-22 09:36:14 följande:
    Sitter så stilla som möjligt idag Japp, kids öppnar vid 12, tänkte själva åka in då. Vi var och kollade på vagn igår, en crescent Diva, men sambon vill inte byta. *morr* Vi måste kolla om ens kan ha ståbräda på vår sing...
    Hihi-det är då man inte byter utan köper en till
  • Smultronhjärta

Gokväll tjejer..

Åh vilket ledset smultron jag är nu ikväll{#lang_emotions_cry}
    Finns det någon som sitter på ett tips om hur man kan rädda en kraschad hårddisk till humant pris så please please gb:a/inboxa mig*håller tummarna*
    Jag är JÄTTEtacksam för alla tips på alternativ jag kan få!
    Hela Lovas hittills levda liv är BORTA och många månader av Max också...

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-22 20:22:24 följande:
    Gokväll! Men fy!! Har den kraschat helt då? För annars brukar man kunna backa den till för någon dag sen. Och rädda det mesta iaf.
    Kristyr skrev 2009-11-22 20:21:57 följande:
    Ja jag är såå jävla ledsen Jag vet ju att bilderna går att rädda och ska så även göras..frågan är bara till vilken kostnad?
    Jag vet att någon i tråden kunde rädda sina relativt billigt även fast hårddisken var nästintill mosad..Kommer inte ihåg vem det var? Någon som minns?
  • Smultronhjärta
    Preggi skrev 2009-11-22 20:24:00 följande:
    Gruppbilden blev superfin iaf..
    Ja fråga gärna! Jag är helt desperat, bilderna från förlossningen är liksom "borta" vilket jag måste ha!
    Helle skrev 2009-11-22 20:27:54 följande:
    Den är duktigt död..maken har skruvat ut den från laptopen och in i den stationära för att försöka få ett hum om hur pass "död, datorn kan inte längre hitta den
    Jag är helt förstörd över tanken på att hur dyrt detta kan bli..
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-11-22 20:39:16 följande:
    Hmm, enligt maken bör datorn kunna hitta den om den inte är helt död. Jag hoppas det inte blir en alltför dyr historia.
    Jo det tycker min man också,han är datanörd... men eftersom varken laptopen eller stationära vill känna av den så verkar det ganska kört*ser tusenlapparna flyga iväg*
    Vad säger man..God Jul..eller inte
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-11-22 20:44:00 följande:
    Smultron, maken sa att du ska goggla på hårddiskåterställning. En granne till oss skickade sin till Stockholm. De flesta företag har olika pris beroende på hur lång tid man är beredd att låta det ta, så begär flera offerter. Vet du vad som har hänt?
    Japp- jag höll på att offra livet efter max present som han fick igår vid vaccinationen mot svinisen-en studsboll- denna kom under min fot och jag flög(hela mitt högra ben samt rumphalva är blå) varvid jag råkade slå till laptopen underifrån. Det är skumt eftersom jag knappt nuddade den jämfört med vad Max tidigare har gjort{#lang_emotions_undecided} Stoffe tror inte att det var det som orsakade det men jag har ändå innerst inne lite ångest utifall att Ska skicka offerter, tack
    Buttelina skrev 2009-11-22 20:43:51 följande:
    åhhh men gumman dååå
    Jaaa supersuperledsen faktiskt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15