Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Helle skrev 2009-11-22 20:52:45 följande:
    Det sägs här bredvid att det troligen är elektroniken som är död och att all information på disken finns kvar om man kan koppla förbi det. Men han säger också att det kan bli en kostsam historia. Jag hoppas på det bästa och förstår att du är ledsen
    han har ingen aning om hur pass kostsam historia det kan tänkas vara?
    Jag har fått mail från ett företag om 1500 vilket känns billigt jämfört med 10 000{#lang_emotions_dreamer}
    JsN skrev 2009-11-22 20:55:31 följande:
    Lätt fysiskt våld alltså. *stackare*
    Jaa, jag är så "känslig" när det gäller sådant här..och Stoffe säger heeela tiden att det är inget att gråta för*suck*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-22 21:00:10 följande:
    Smultron- Ja, vad ska jag säga...Stackars, stackars dig! Jag håller alla tummar och tår jag har för att du ska få något tips av någon som kan få ner reparationsnotan!! Fy !7 vad trist!
    Åh nu gråter jag ännu mer..Kram på dig
    lillronya skrev 2009-11-22 21:00:31 följande:
    Jooo det är massor att gråta för! Jag förstår dej verkligen! Kommer du ihåg min panik på katvigsalgen när R ringde och sa att min dator kraschat? Hoppas att det löser sej!! Kram
    jaa fy sjutton vad trist det är
    Stor kram!
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-22 21:07:17 följande:
    KLART det är något att gråta över usch jättejobbigt ju jag vågar inte ha så vikiga grejer på datorn utan backup
    Ja jisses vi gör backup en gång i halvåret ungefär..Och det var dags typ nu tyvärr
    Greksmurfen skrev 2009-11-22 21:07:29 följande:
    smultron har datan haverrat lr??.. min lilla make e ju data tekniker=P.... hacker in i det sista=P
    Vad tror han om mitt problem? Kraschad hårddisk? Känner inte av den varken på laptopen eller stationära? Jag har smått panik så jag kan lätt köra till Växjö om så skulle va
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-22 21:37:09 följande:
    Usch, stackars lilla Smultron med familj . Känner att det nog är dags att back-up'a lite här med till lösa hårddisken... Är så dålig på det, att det skall krävas olyckor för att man ska skärpa sig . Själv sitter jag också och deppar (inte för att ta sorgen från dig ). Pappa åke in till sjukhuset i torsdags och nu ligger han nedsövd för att de ska kunna behandla honom på bästa sätt. Dock ser det bra ut. Ringde till farmor för att stämma av med henne och hon var mer förvirrad än någonsin (helt klar och frisk, men har åldrats sååå sen hennes särbo avled i våras). Känner att jag borde ta hand om henne mer, men orkar verkligen inte det nu. Orkar liksom inte ens ta hand om mig själv. Vill få ut denna bebis snart!!! Sorry för fortsatt ot...
    Åh gumman, dina problem är helt klart svårare än våra(som bara numera är ekonomiska)...
    Stora kramen till dig! Hoppas verkligen att det löser sig på bästa sätt {#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta

God morgon!

eller god och god, jag sörjer fortfarande mina kraschade hårddisk Och får nästan magsår över vilka priser det är för att rädda allt!

Men men, allt för mina bilder och det får bli som när jag fick tokdyra p-boten i Gbg-inte har jag felparkerat mer efter den..och hädanefter kommer jag köra back-up som en galning

Ska trösta mig lite med att åka till just Göteborg idag och köpa mer Fisher Pricegrejer{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-23 10:21:57 följande:
    Godmorgon! JAg kopierade alla mna bilder över till externa hårddisken inatt efter ditt haveri. Tycker så synd om dej och hoppas att det ordnar sej! Är inte ert hus fullat av leksaker snart?
    jojo men nu ska jag köpa en sån där skitstor hoppgunga
    Dock vågar jag inte tänka på hur mkt leksaker det kommer vara här efter jul-inte bara Maxanpassade leksaker utan nu också Lovaanpassade{#lang_emotions_sealed}
    Fst det är Stoffe som blir lite småknäckt över det där...jag tycker bara att det är roligt eftersom jag själv hade väldigt lite leksaker som barn
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-23 10:29:35 följande:
    Du är för rolig, du. Men det är ju bra grejor iaf. Får nog också fylla på lite här.

Plastic is fantastic
    SmillaMilla skrev 2009-11-23 10:33:23 följande:
    Åhhh vad det är irriterade med datorer. Vi har också en kraschad hårddisk full med foton. Den står nu på vinden i väntatn på att sambons bror skall fixa fram våra foton. Det lär väll dock ta sin lilla tid.
    Jag har tyvärr inte tid att ställa den på vinden..Min c-uppsats ligger också där på och den ska ju opponeras på nu{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

Go kväll ladies..

Tejja skrev 2009-11-23 21:43:49 följande:
    Hej tjejjer! Vad spännade det var att följa slutet på auktionerna! Nu tror jag minsann att jag blivit tradera biten, både som säljare och köpare! 
    Jaa visst är det spännande Jag är rejält Traderabiten{#lang_emotions_dreamer}
    Dock är det aningens surt att jag måste fota om en himlans massa plagg nu
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 21:50:34 följande:
    nga babyplagg som ev kan komma ut =P
    Japp! Men när vete katten, måste ju göra om hela processen-stryka,fota,redigera..Och just nu är det alldeles för nära inpå haveriet så jag blir knäckt av bara tanken..

Grattis till pyret i magen
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-23 21:52:03 följande:
    Jag struntade i alltihopa och lämnade in den på stans databutik- visst hade jag kunnat få det billigare t o m gratis men isf behövde jag skicka och greja och eftersom mitt psyke höll på att gå bananas så hängde jag på låset där i morse Nu kan jag inte göra mer än att hålla tummarna H Å R T!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15