Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-01 22:51:30 följande:
    jaa det är den!! näpp jjaaa den är underbar!! ja visst är det skönt! blir billigare dessutom att handla det på salg/rea istället dessutom känner du att du inte har något behov så köp inte vi använder jackorna vaaaarje dag.
    Ja alltså vi använder ju jacka, men på dagis eller när vi är ute och leker har han ju overallen om det är kallt. Jag undrade mest om skaljacka m fleece inte blir lika varmt som en vinterjacka egentligen?? Softshellen som vi köpte på salgen är ju MKT varmare än den oranga jag har...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-01 22:48:44 följande:
    Jag tycker inte att vinterjacka är nödvändigt alls.I år är första året som mina småttar har det och det är mest en tillfällighet.Vi använder oftast lurv/fleece och softshell/skal över.
    Ja visst borde det räcka??!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-12-01 22:59:11 följande:
    Fin men jag håller med om att det är svårt att motivera 3 overaller när man bor här nere i söder
    Haha för mig bor ni ju nästan i norrland
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-01 23:40:51 följande:
    TAck!! Tjolla: Vad fin MIlo blev i kläderna från kappahl!! Jag är fortfarande helt lycklig för att vi fick tag i de! Är det skjortan från kappahl också? Tittade på nån där som såg ut så iaf.
    Tack Jaaa han blev verkigen fin! Japp skjortan är oxå kappAhl. Skulle väntat med att köpa skjorta, men denna var sååå fin till och där hängde bara en kvar i 98 så den fick följa med. Slipsen ingick i skjortan, så sööt Dock är det en riktig slipsknut som ska knytas, jag trodde det var nån fejkgrej!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-01 23:46:21 följande:
    Superfint!Jag är lite sugen på en skjorta från lindex. Vit med silvertrådar. Fanns förra året med fast då köpte vi den svarta varianten.
    Ahh men det är den vi har i 92. Den är nog supersnygg till! Tyvärr är vår för liten i år
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-01 23:50:51 följande:
    Ja det är det nog ja! Hoppas de finns kvar nu bara. Snyggt!!! Ovant med jeans på honom. Jag har lite problem med finkläder på Emilio. Han har ju alltid jeans så det blir ju inte fint på samma sätt som att man har finklänning på tjejerna.De här kläderna från kappahl är de första finkläderna till honom som jag verkligen gillat.
    Annars är det bara att inboxa
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-12-01 23:53:52 följande:
    ja det blir ju lätt så.. här är ju jeans ett "finplagg" kappahl kläderna är jättefina! tycker det blir såå dyrt bara. typ 500kr för kläder man ha EN kväll.. lite synd. jag hottade ett par lila slim jeans på lindex som jag blev sugen på men insåg att vi ALDRIG kommer använda dom heller mer än på julafton
    Åhhh men det är ju både jul, nyår o massa kalas! Vi köpte ju sånna kläder förra året oxå och dom har använts under hela året på diverse kalas, konfirmationer och dop. Dessutom så fick man ju hem en 30% kupong nu på ett barnplagg, så sambon betalde byxorna med en kupong och jag västen med en
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-12-01 23:53:19 följande:
    Åh sötaste Milo i finfina kläder! Är så sugen på hajarna. För en gångs skull tycker jag bättre om JR än baby. Men pengarna... Här blir det blåa jeans från HM, smalrandig blå/vit skjorta samt marinblå slipover från POP
    Å hajarna är underbara! För en gångs skull så passar verkigen stjärnorna enormt bra ihop med printet Gillar oxå JR hajarna mer, hade inte kunnat köpa baby, dom är ju röda
  • Tjollabolla
    THEA och Grodan skrev 2009-12-01 23:53:22 följande:
    JEANS Tjolla: Sööööta Milo

Fina kaldenrar dina fått!! Jag slet ju med Milos, sen i helgen ringde farmor och sa att hon hade gjort en oxå. HALLÅ! Kan man inte säga det INNAN! nu får han öppna 2 paket om dagen och det gillar jag inte riktigt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15