Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-01 23:58:16 följande:
    hehe men vi går aldrig på högtider inte ett enda dop, konfirmation eller liknande alls i och för sig kalas, men bara barnkalas och då äger han ju ett par jeans
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    THEA och Grodan skrev 2009-12-02 00:01:25 följande:
    Tack, barnen var supernöjda båda två och jag med som slipper göra dom   Vad dåligt av henne att inte berätta det, då hade ju du inte behövt och det hade inte blivit dubbelt. Förstår varför du inte gillar det
    Näääe jag tycker liksom det är lite väl.... Nåja, han får öppna en på morgonen och en på kvällen, men jag hade ju gärna sluppit göra om hon så gärna ville liksom!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-12-01 23:59:15 följande:
    Ja, många gånger gillar jag inte ärmarna på JR men dessa var fina. Äh, fåntratt, rött är FINT! Gillar dock inte Molos nya knapp. Det är ngn liten symbol eller vad det är där. *gillar inte* Petig är man tydligen också
    Som sagt, petig är jag mest med rött och döskallar som jag är allergisk mot
  • Tjollabolla
    EJLM skrev 2009-12-02 00:02:35 följande:
    Hihi, jag har också en liten Milo (såg att det fanns en till;=)..Min grabbar ska få ha någon form av "finbyxor". Leon har ett par snygga från Knuckleheads som han hade förra julen också. Milo ska få några nya, gärna rutiga. Men har ej hittat några snygga...sedan tänkte jag antingen nån snygg skjorta och väst, eller bara någon annan fintröja...har beställt varsin svart kavaj till dem som blir pricken över i.Detta är verkligen en tråd för mig! Älskar verkligen barnkläder....brukar lägga ut dagens outfit på grabbarna i min blogg ibland. kram Ericaerica.myshowroom.se
    Milo är ju ett underbart namn
  • Tjollabolla
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-02 08:38:41 följande:
    Gomorrn!Vilken mysig bild du har nu!
    Haha senil som jag är tänkte jag, VIlken bild?! Sen kom jag ihåg att jag bytte igårkväll Tack
  • Tjollabolla

Phu, Milo lämnad på dagis. Tack och lov hade han ingen feber idag efter sprutan, behövde verkligen ha honom på dagis idag så jag får vila lite...

• Tjollabolla

Angående mössa och vantar;
    Mössa har vi oxå Molos stickade rånarluva och den är verkligen PERFEKT! Sitter som en smäck om huvudet och inbyggd halsduk!

Vantar har vi nu för andra året i rad Zipzi vantarna som finns bla på pippilotta. Dom är såå himla bra, sitter på händerna utan att trilla av. Dom enda vantarna som funkar här.

Förresten Butte, vilken mössa har ni till lila hummeln? Varmare då... Kan man ha den gröna rånarluvan med oranga stars till den oxå? Jag har inte bestämt mig för om det passar ihop än!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15