Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

söta kråkan skrev 2009-12-01 08:29:48 följande:
    håller tummarna för att det går bra
    Tack Hoppas jag slipper hålla fast honom... Hehe.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    söta kråkan skrev 2009-12-01 08:34:30 följande:
    hehe...allt bra med magen?
    Jadå, där är full rulle konstant känns det som Fast foglossningen hade jag kunnat va utan, är så trött på att aldrig kunna göra någonting!
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-12-01 08:47:22 följande:
    God morgon!Vad tror ni tjejer, blir det någon rabatt på molos nyheter i kalendrarna? Eller vågar man shoppa lite nyheter nu?
    Godmorgon!
    Nej jag tror inte det kommer i kalenderarna...
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 08:50:46 följande:
    God morgonEn väldigt specifik fråga men kanske någon som minns--Småfolk velourdräkt med äppelfickor och hög krage..Någon som minns nypris på denna
    Jaaa, typ närmre 700? 650-700 minns jag det som... Åhhh jag älskar vår sån!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-12-01 13:25:38 följande:
    Hej sötfis Här är det halv katastrof typ, Meja kan inte vara själv typ 1 sekund ens, hon ska vara i famnen precis hela tiden o jag blir snart galen, kan inte ens laga middag och stackars Liam är super hungrig. Peppar, peppar att hon sover hela natten i sin säng.O hur är det med er då?
    Åh lilla pluttan då! har du ingen sjal att ha henne i? Då kan man ju fixa maten under tiden!

Jodå, här lever vi nätt o jämt... Sambon är iväg på jobb nu så jag o Milo är själva i veckorna. Väldigt lyckat när jag inte kan röra mig..*not*
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-12-01 13:47:25 följande:
    Naeh, köpte en till Liam som aldrig användes så jag sålde den min nöt, får väl kika efter en ny kanske. Men nu har hon nog slagit rekord, hon har legat själv i sin vagn och sovit i 20 min . Men fy då, stackars dej, det måste verkligen vara super jobbigt, tycker det är nog så jobbigt att vara själv med Liam trots att jag numera är fullt rörlig
    Jag använde min sjal supermkt till Milo och kommer nog göra det ännu mer denna gången om lillan vill sitta där. Så testa absolut!

Ja det kommer bli riktigt jobbigt. Det finns inte mkt jag kan göra... Kan ju absolut inte gå ut med honom eller sätta mig på golvet och leka... Duscha/bada honom lär göra jävulskt ont... *suck* Min mamma hjälper mig när hon kan som tur är, men hon jobbar ju mest kvällar och det är då jag behöver hjälp
    Har du Liam på dagis eller han är bara hemma nu?
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-01 22:41:30 följande:
    Hej, hej!JAg shoppar inte än iaf. Du då?
    Nopes... Har inte hittat ngt än så länge. Är inte så sugen på ngt heller faktiskt, otroligt nog!

Det vi skulle behöva är en vinterjacka åt Milo, men sen tänkte jag lite innan idag. Räcker det inte med softshellen och en fleece? Jag menar, vi har ju jackan mest i bilen eller när vi är i affärer, på dagis har han ju overall om det är kallt... Annars jacka & överdragsbyxor. Vad säger ni?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15