Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JsN skrev 2009-12-02 14:32:56 följande:
    Och om han inte kommer? Kör du själv då?
    Har inte hänt än så länge.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-02 14:47:16 följande:
    Har inte läst alla inlägg så jag kanske är helt fel ute...Säg till isåfall!Men när ni ska iväg och han inte kommer/springer åt andra hållet, kan det inte funka om du typ ber honom om hjälp att typ bära din handväska, bilnyckeln eller något annat?Det brukar jag köra med istället för tomma hot(för du skulle väl inte köra ifrån honom tror jag) och lillasyster kommer glatt och "hjälper" mig för det är ungefär det roligaste hon vet- att få vara delaktig. Gjorde även så med storasyster när jag var gravid, min foglossning har ju varit första grav.tecknet så den har kommit direkt och jag var ganska osmidig hela graviditeten...Säkert något du redan testat, då kan du helt ignorera mitt försök till hjälp.
    Jo, visst har jag testat. Det funkar ibland, beror på hur busig han känner sig . Han brukar alltid komma när jag säger att annars får jag ju köra själv, då får han bråttom. Det brukar alltid hjälpa. Oftast så tar jag honom i handen och sen säger jag att vi ska köra iväg, så han inte kan smita. Ibland tänker jag mig inte för dock... Då hinner han pysa
  • Tjollabolla
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-02 14:55:39 följande:
    Haha, snacka om busunge! Så var min yngsta som mindre, nu är hon ju snart 4.5 år och har blivit lite mognare, men ibland kommer det där buset fram och det bara lyser i ögonen.
    Ja när det där riktiga buset kommer fram är han ostoppbar Å samtidigt så söt och rolig så man knappt kan bli arg på honom!
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 16:14:37 följande:
    Å nog F_N ska eländiga karluslingen vägra skriva på flyttpapprena för E och B  Kuuuuuul   NOT!!! *precis vad jag behövde*
    MEN! Vad är det för Pucko!!! Vad händer om han inte gör det?
  • Tjollabolla

Godmorgon! Känner mig totalt yr idag, så konstigt. Hoppas det bara var för att jag reste mig för snabbt ur sängen...

Åhhh miniapple skulle jag med vilja ha, men jag tycker fortfarande det är dyrt... Skulle vilja ha den liiiila suiten till lillasyster och en tröja åt Milo.

• Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 09:32:51 följande:
    Godmorgon, idag kommer Maia hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *längtar*Maia till morfar på morgonen:- mofa, jag tror jag saknar mamma o pappa- Jaså? Vill du åka hem?- Ja, jag får nog göra det. Annars blir mamma ledsenÅhh min lillgamla lilla tös är bara för gullig ibland Så morfar kör hem henne idag  (jag ska givetvis inte ta hand om henne själv utan F är hemma när de kommer)
    Förstår att du saknar henne! Jag hade aldrig klarat mig en vecka utan Milo...! Men vad ska man göra... Skönt att hon kommer hem!

Milo saknar sin pappa jättemkt det märks. Inatt började han gråta när han märkte att pappa inte var där {#lang_emotions_cry}. Frågar man honom var pappa är säger han att "pappa har gått isönder" var han nu har fått det ifrån! Låter så hemskt!
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2009-12-03 09:36:36 följande:
    Du har antagligen rätt Vill ju gärna ha ok betalt för dem, har ju två stycken helt nya som Ella vägrar använda
    Är lurvrånisarna varmare än dom vanliga? Vilka färger har du?? *söker ngt som passar med vår lila hummel overall*
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-12-03 09:46:19 följande:
    åhhh men lille snutt då! lillebror kan också bli superledsen de perioder mange jobbar över mycket. han kommer då ofta hem efter barnen somnat och det märks på lillebror att han saknar pappa
    Ja det låter så hemskt när han säger det..! Fattar inte var han har fått det ifrån, är det så han ser det liksom? Han har ju pratat med honom i telefon varje dag. Nåja, imorgon kommer han hem iaf. Sen ska vi nog testa att han kör hem en kväll i veckan, det funkar inte annars...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15