Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-11-29 20:57:37 följande:
    åh jag ska också lägga ut, tänkte börja imorgon. har 80 auktioner som ska ut... har iaf plåtat dem tack o lov, prolistern är ju det enkla. hoppas T bättrar sig tills dess, det går ju så dåligt för er? Det var så länge sedan jag la ut. Ska umgås med maken har varit i GBG hela dagen med Damien på klas, vi har åkt tåg till hans stora lycka!
    Oj jisses 80 stycken är måånga
    Jag som är nöjd för att jag ska hiva ut runt 40
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-29 21:25:46 följande:
    När ska du hiva ut de? Måste hålla koll ju.
    Ja du, det vet jag inte förrän jag ser hur morgondagens avslut går...
    Jag har iaf fotat de idag,fixar nog prolistern imorgon och sen får vi se

Har handlat fina ot kissetröjan till Max nu precis-han kommer bli så glad
    www.tradera.com/Meandi-Katt-troja-NYTT-auktion_103239809
  • Smultronhjärta

God morgon!

Har precis betalat alla mina senaste inköp så nu känner jag mig fattig

Gällande vaccinet så kom ihåg att det tar upp till två veckor innan man har ett skydd att räkna med efter vaccinationen

• Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-11-30 10:36:56 följande:
    3 v har jag hört, så vi är oskyddade ettt ag till trots allt, suck!
    Jo det är ju olika beroende på hur bra immunförsvar man har!
    Jag tog ju sprutan i tordags och har varit väldigt vissen ända tills idag- när jag låg där och klagade som mest var maken snäll nog att påpekade för mig att jag trots mitt lidande ff kan få svinisen också{#lang_emotions_dreamer} Och att av 40 stycken hans jobb fick 39 ont i armen ett par dagar och den siste stackarn fick domningar och annat ont i minst två veckor..
    Det är sådant man inte vill höra just då
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-30 10:39:24 följande:
    var du på ott i helgen?
    Jag har köpt Meandi katt tröja och turkosa velourisar,Molo pippiklänning, bruna army NS, v smile spel och en pappelinamatta.
    Stort stort HKLÖÖ det där
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-11-30 11:37:27 följande:
    tack, ja det är mest pengarna jag är orolig för. På dennes om dömme hade om en missnöjd men typ alla andra bra så jag tänkte ju att det var lugnt Första saken jag köper från trendsales och så blir det såhär Jag har mailat henne nu ialla fall och frågat var kappan tagit väegn och om hon kan berätta vilken dag hon skickade. Svarar hon att hon inte skickat än så vet jag inte vad jag tar mig till
    Jag vet andra som har kontaktat Trendsales och fått hjälp genom dom att trycka på säljaren- tycker du ska börja med det innan du drar det till polisen.
    Förhoppningen är ju ändå att du ska få din kappa alternativt pengar tillbaka inte bli utan som du då risker bli..
  • Smultronhjärta

Hej!

Idag har jag varit på Gekås-fy f*n vad folk men jag hann iaf krama Mammastök
    Sen fick maken sin födelsedagspresent på fiskeaffären utanför och jag kunde äntligen gå och sätta mig i bilen igen! Har såå ont i magen hela tiden och är smått rädd att det är blindtarmen{#lang_emotions_sealed} *måste kolla febern*

• Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:01:21 följande:
    Fick hem den UNDERBARA lurven idag i råååsa med lila kantband, finaste EVER 110 var lika stor/liten som röd med lila kantband i 104! Så den kommer nog bli perfekt på Maia till våren hoppas jag
    Vad bra själv har jag idag bytt vår 104 till en 98. Det skiljer knappt något vid jämförelse men när vi provade båda i affären så var det ganska stor skillnad Max såg hellöjlig ut i 104:an
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15