Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-11-29 13:57:53 följande:
    jo bambi syns högst upp ser jag
    Ja se där var visst gumpen Den missade jag*letade nos*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-29 18:31:11 följande:
    Tycker nog att den är lite mesig ...
    Nää-inte mesig! Kanske lite pyjamasvarning eftersom den har vit botten{#lang_emotions_undecided}
    Det skiter jag i, äääälskar stars
  • Smultronhjärta
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-29 18:24:58 följande:
    Går snoooorsegt på T nu, får skäna bort runt 20 auktioner imorgon kväll...Auktionerna går upp med typ 10:- om dagen, underbart...*not*
    Neeej inte säga så{#lang_emotions_sealed} Jag har också avslut imorgon och vill att alla ska säga att det går ganska bra iaf så att jag kan bygga hopp inför dessa stackars auktioner{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-29 18:39:56 följande:
    Smultron! Å då är det änså som pyjamas som vi använder dem . Fast du har ju påverkat mig rätt mycket sen vi lärde känna varandra så snart ligger väl alla Svantes bodys på T iaf. Medan han ligger i suit dygnet runt . Fast just den kommer han INTE att ha .
    Ja här har vi suits för dagtid och suits för nattetid-så fint och ser myspysigt ut. Jag skulle gärna mysa runt i en stl 168 centilong
    Theina skrev 2009-11-29 18:43:01 följande:
    Inboxa mig gärna vad du heter på t.. jag är i shoppartaget
    Står i min pres
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-29 18:44:57 följande:
    Fast så som du snittat under hösten så borde du ligga bra på plus iaf Å förresten. OM vi sitter vid datorn samtidigt vid braiga kalendrar med trist frakt så kanske vi kan slå oss samman? Ska nog fö göra en liten lista till dig om ifall att jag ligger på förlossningen och då riskerar att missa nåt bra. Mycket viktiga saker det här ju
    Njae... Idag har jag faktiskt fotat om alla som försvann i kraschen, totalt 745 bilder som åker in i datorn as we speak..Och dessutom rensat så nu har jag ytterligare 40-50 plagg att fota.
    Maila lista och vi får väl rodda i efterhand annars dvs ringa butiken. Jag brukar ändå alltid välja bg
  • Smultronhjärta
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-29 18:46:57 följande:
    Sorry...Men hos mig ligger fina danska kläder runt 50-lappen just nu, alldeles i närheten av utgångspriset...Fick visserligen 6 köp nu denna omgång, men det som budas på ligger stilla...
    Jo jag hade 10 köp-nu men jag håller med om att det står ganska stilla{#lang_emotions_sealed}
    Ska hålla tummarna åt oss båda
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-29 19:24:47 följande:
    lillronya: så fina barn och härligt med´matchande regnbågsbarn utomhus smultron: söööta lilla fiabiffen så himla go!!
    Tack!
    Fina lillebror också Vilken storlek är det på hans cykel?
  • Smultronhjärta

Jag tror att mitt undermedvetna dras till sådant som rör danskt Har köpt en matta på Tradera och när jag får vinnarmailet så har visst handlat av MPVs privata Tkonto{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-29 19:52:36 följande:
    tack hmm minsta tror jag
    Jaha Jag tänkte mer om det är 12 eller 14 tum Tycker hans cykel ser lagom ut medans Max är så himla kort jämte sin, kan det vara att 5 cm gör så mycket{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-29 20:05:49 följande:
    5cm kortare och den såg helt enorm ut
    Sötisen
    och ja, det verkar som om 5cm gör ganska mycket för så där ser det ut här
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15