Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-12-02 10:51:35 följande:
    ,åhh tjejer lite råd.. chefe på det jobb som jag typ alltid jobbat på sen ja blev färdig ssk ringde igen å sa att de börjar anställa  nu inför sommaren å att jag då sulle få börja i mitten av feb.....ska jbba där mitten av dec - mitten av jan med... nu till saken det e ju meningen man ska jobba sommaren med...=S.... hur ska jag göra =(... måste ju säga att vi ska ha en bebis juh... men jag hra inga problem att jobba in i det sista men bebisen är ju beräknad till 1 aug  å vet inte om de är färdiga med sommaren då.......... detta är ju att de måste ta in en till å det va ju lite därför de ringde mej först eftersom jag är van å vara där å de skulle slippa ta in ngn ny..... hur ska ja göra?!? vill ju ha jobb.....
    Du ska ta jobbet och du behöver inte berätta än att du är gravid! Det har du ingen skyldighet att göra förränns 2 månader innan. Det ska absolut INTE påverka dina chanser att få jobbet. Du har ju dessutom inte ens passerat de första 12 veckorna så du ska absolut inte känna dig tvingad att berätta...
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Zvartaliljan

Nu bombade jag bildis lite Blev jättenöjd med bilderna...men nu när jag tittar på dom så saknar jag Maia ännu mer Har inte träffat henne på en hel vecka nu {#lang_emotions_cry}

• Zvartaliljan
    Illspecko skrev 2009-12-02 13:28:26 följande:
    Någon som vet vart man kan hitta en skjorta i storlek 56 ? Tacksam för svar
    kanske kan svara om man vet lite mer vad du letar efter....en skjorta i 56 säger ju inte mycket...kan man ju hitta varsomhelst {#lang_emotions_undecided} Märke? Stil? Färg? Unisex/flick/pojk???
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-12-02 13:34:51 följande:
    fina dom blev
    Tack Härliga bilder på bia-bus
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-12-02 13:36:22 följande:
    hmm jag visade isabel klänningen med kaniner på och frågade isabel om hon ville ha den klänningen, då svarade hon " hmm nja kanske" då kom lillebror springande och sa "JAG VILL HA DEN KLÄNNINGEN MAMMA, JAG VIIIIIIIIILL"
    Bara o lyda honom då
  • Zvartaliljan
    Illspecko skrev 2009-12-02 13:41:53 följande:
    pojke lite tuffare gärna med slipover eller pullover något som passar till jeans
    Miniature. Tror det finns på luckylittleme.se men är lite osäker.
    Billigare alternativ är nog Kappahl då...de brukar ha
  • Zvartaliljan

Oj värst vad jag skulle vara med i bt idag då Men oj vilken skillnad...hmm när var det nu den bilden togs greken? Där var jag typ i v.20 va? Man ser verkligen hur jag börjat lägga på mig när man jämför {#lang_emotions_embarassed} Boobsen är betydligt större också

• Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-12-02 14:44:52 följande:
    hmm kommer inte redigt ihåg ......men du hadeju fått order att ta det lugnt redan då =P....kan du har varit i v 23 kanske lr ngt??... maken la in bilder häromdagen å ahde glömtå lägga in dem i bt ju =).....maia var inte den gladaste där =P..... dax för foto tebax senare=)
    nä hon var verkligen inte glad men så hade hon ju precis skitit ner hela byxorna o fick på sig en blöja, INTE populärt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15