Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-04 21:18:09 följande:
    Jaaa för du behöver ju verkligen fler mössor... ....N O T!!!!!!!!!!!
    åhh måste bara ge ett annat tips då, stoppa ner en halv dumle i varje muffins innan du sätter in dom i ugnen {#lang_emotions_tongue_out} brukar jag göra med vanliga muffins, aldrig testat med kladdmuffins men blir säkert gott det med Jag är lite sötgalen
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-12-04 21:41:08 följande:
    hmm.. jo, vet ju att hallon-laktrits e gott.. lät bara skumt i tårta.. hmm.. undra om mamma eller syster vill va försökskanin?? *lakritsälskare*
    testa (du kommer inte ångra dig ) men det är inte riktigt samma recept som vitchokladfluff utan det räcker med ca.80gram lakrits till 3dl grädde. Annars blir fluffet mer som en hård kräm eftersom godiset innehåller så mycket gelatin. Det tar lite längre tid att smälta också men blir såååå gott {#lang_emotions_tongue_out}
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-04 22:02:21 följande:
    Det är himla gott att göra på turkisk peppar
    nja är inte så förtjust i det {#lang_emotions_undecided} för salt för min smak. Däremot påminner du mig om min favoritsprit {#lang_emotions_tongue_out} åhh vad det vore gott med en sån shot...men ajabaja...får vänta lääänge till...
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-04 22:18:01 följande:
    Ok, jag gillar det ihop om man har ngt som är riktigt sött. Ja, turkisk peppar shots levde jag på i högstadiet
    Jag med men det får inte våra barn veta schhhhh {#lang_emotions_foot_in_mouth} Vi var änglar i högstadiet eller hur
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-12-04 22:15:07 följande:
    Haha vad skönt att höra att man inte är ensam om att vara sugen på alkohol. Varje december brukar jag alltid köpa hem en låda med julcider, dom xider och nån annan som har julsmak. DET saknar jag i år! Å det har inte ens börjat med julfirandet än
    åhhh STARKGLÖGG!!!! VILL HAAA!!!!!
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-04 22:27:08 följande:
    Ooooh, tack för att du påminde mig, sprnag genast ner och hämtade mitt USB- minne med ett par avsnitt
    haha är ju inte gift än så jag kan nog inte låtsas att jag var oskuld till bröllopsnatten
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-04 22:31:09 följande:
    Försöka går ju Vi hade ju varit gifta i 5 år så här är det inte så svårt
    Jag kan väl alltid säga att F var den första och enda {#lang_emotions_innocent}
  • Zvartaliljan

Godkväll
    Här har varit fullt upp hela dagen, nu är här julfint hemma äntligen med adventsljusstakar, stjärnor, julgardiner m.m

Vad tycks om min klänningdesign i bt? Jag är jättenöjd, hon kommer kunna ha den först som klänning och ett bra tag som tunika, har ca.10cm uppvik på muddarna nu Har beställt gul och grön också men ska nog ha en orange, rosa och blå med {#lang_emotions_dreamer} perfekta basklänningar Älskar mysungar som är så tillmötesgående att sy precis efter önskemål {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15