Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 14:20:54 följande:
    Hoppas du får fason på det, man mår ju sådär av 88 i blodvärde liksom  Sen vid förlossningen ska du ju absolut inte ligga så lågt, kan ju va farligt liksom..
    nä ligger jag så lågt när det sätter igång så kommer jag nog kräva att de sätter en påse blod till mig direkt...
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 14:22:19 följande:
    Bubblis å Bella bakar just nu men när dom e klara ska vi prova   Helt gudomligt print är det, ryyyyser så fin den är
    Jag tycker också det är suuuperfint, vill ha klänningen men sambon tyckte det var skitfult
  • Zvartaliljan

Lillronya - Söta barn och fina inköp i bt

Bubblan - åhhh vad jag MÅSTE ha en sån! Men sambon gillar den inte, jag har egentligen inte råd och så ligger Maia precis mellan de där dumma storlekarna

• Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 15:04:42 följande:
    Skit i sambon, ha den när han inte e hemma Sälj nåt tjusigt å så köper du en sån här istället   Kan hon inte ha 98/104? 92/98 e ju perfekt till Ida som e strax under 95 cm lång..
    undrans hur mycket det skiljer mot 98/104? För 92/98 kan Maia absolut inte ha med hennes långa armar...
  • Zvartaliljan

Vet inte om mamma är här inne o läser längre men utbrister ändå ett STORT HURRA för dagens 6-åring LOVA {#lang_emotions_heart} tänker på dig sötis som kämpar så {#lang_emotions_heart}

• Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 15:37:12 följande:
    Hörrni.. Jag äter ju såna hära blodförtunnande tabletter sen stroken.. Skulle vilja ta ett glas vin ikväll, men hittar ingen info ang alkohol och den här medicinen  Men står det inget specifikt så borde det väl inte vara nån fara?
    har du kollat fass.se?
  • Zvartaliljan

Godkväll
    Maia sitter o spelar memo med F o hon hittar rätt varje gång {#lang_emotions_surprised} Fick det av morfar o jag tyckte först att det var en konstig present...lite svårt för en i hennes ålder liksom o trodde aldrig hon skulle fatta vad det går ut på...men nu vänder F på alla brickorna med baksidan upp och hon hittar direkt paren o tycker det är jättekul {#lang_emotions_laughing}
    Så nu har man memobrickor över hela golvet istället för pussel...hmm vet inte vilket som är jobbigast {#lang_emotions_throwup}

Jag har sagt till F att i helgen får han arbeta hårt för än så länge sitter inte en enda ljusstake eller julgardin uppe...så imorgon kommer jag börja köra hårt med honom för nu ska här bli julfint

• Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-12-04 20:57:30 följande:
    jag gjorde den tidigt när jag gick upp på morgonen, grädden, o folket kom ganska sen em.. så stog alldels precis 6,5-7 timmar.. o va inga problem.. jag tog 200 vit block, o jag tyckte det va på gränsen för mycket faktiskt.. trots sååån chokladnarkoman.. väldigt sött *o gudomligt gott!!!*
    du skulle bara veta allt gott man kan göra på det viset, dumlefluff är livsfarligt gott t.ex {#lang_emotions_tongue_out}
    Nästa tårta jag ska göra till Lucia ska bli med After-eightfluff och päronmousse till chokladbottnar *mums* {#lang_emotions_tongue_out}

Maia ligger nu uppe i sängen med pappa och läser saga...hon ville inte ha mig med {#lang_emotions_surprised} Hon som alltid brukar vara så mammig och aldrig låta pappa komma i närheten av henne ville sova med pappa inatt (jag har sovit nere i hennes rum sen jag ramlade i trappen)...jaja...jag får väl vara glad, pappa blev väldigt lycklig iaf
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-12-04 21:08:38 följande:
    ohh.. after eight till den kakan.. *dreglar* o dumle.. tänk. så enkelt eg, o sååå lyxigt
    ja SÅ enkelt och man kan variera i evighet. Går att ta nästan vad som helst
    Daim, japp, skumbananer, romerska bågar, lakritsfiskar, ahlgrens bilar ja vad som helst typ
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-12-04 21:09:27 följande:
    men va skönt att hon e lite pappig med.. =) att veta att pappa duger lika bra sötnos ju...
    Ja vi tjatar ju varje dag om att hon inte får klänga på mig...äntligen verkar hon förstå lite att jag inte riktigt mår bra utan hon får vara med pappa istället.
    Innan har ju inte ens pappa fått torka henne när hon gått på toaletten, inte fått hjälpa henne på med kläder, overall, skor, han får inte ens servera mat till henne o.s.v hon har varit hemskt envis med att jag ska göra allt...men nu verkar det bli bättre, hoppas det håller i sig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15