Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-12-02 16:13:28 följande:
    jag har fortfarande inte fått min kappa, hoppas verkligen det är sen postgång pga julen surar
    be henne om kvitto...säg att jag kommer kontakta trendsales om den inte dykt upp imorgon
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-12-02 16:32:18 följande:
    nä... stackars lilla maia =S....å maxens för lilla blöja till råga på allt.... sötnosen.... nu är vi tillbax från fotograferingen..det blev regnbågetröjan å jeansimitationsbyxorna=)...drog lite armarna så att de inte skulle råka se för små ut om maxen rörde sina armar =P....blir toppen bilder=)..såg på datan han hade med sig..=).... ska bli skoj å få hem dem... men de kommer bli i sistam in å fixa dem som julkappar=)..
    du, hade de lundmyrs kabelstickade overall när du var i Kosta sist? Kommer du ihåg vad den kostade där? Är 349:- ett bra pris?
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-12-02 16:44:22 följande:
    orginalpris för dem är 599kr jag koste min t max där för 200kr mend den är i stl 80 (stoooooor) syrran köpte ju till babylådan en i stl 50( hmm att itne jag gjorde det)... vet dock inte om jag såg ngn sista jag var dr..de kommer ju å går hela tiden...men tycker ändå att 349 är ett bra pris=)
    okej...hmm...jag lär ju inte kunna åka dit o kolla men syrran kanske skulle dit innan jul...du ska inte dit snart?
  • Zvartaliljan

Fick uppdatering från morfar, Maia hade varit med honom i skogen idag på jaktpass, hon hade suttit helt knäpptyst o koncentrerat spanat efter älgar o rådjur
    Tur att det inte kom nån som pappa hann skjuta bara...han tycker inte det är någon fara (jag var nog i den åldern när jag var med både på jakt o slakt) men jag tycker nog hon är lite för liten för att se honom skjuta hennes gulliga "Bambi"...

• Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-12-02 17:32:35 följande:
    Låter som att hon har det toppenbra där.
    Jo hon har det toppenbra, igår var de på Mcdonalds o hon har ätit jätteduktigt alla dessa dagar, pappa har fått henne att äta massa knäckebröd som tydligen satte fart på tarmarna också för hon har bajsat ordentligt med utan dulcolax eller nåt Så hon har det toppenbra, uppmärksamhet hela tiden Hon struntar väl i hur mycket mammas hjärta gråter efter henne {#lang_emotions_cry}
  • Zvartaliljan

Godmorgon, idag kommer Maia hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *längtar*

Maia till morfar på morgonen:

- mofa, jag tror jag saknar mamma o pappa
    - Jaså? Vill du åka hem?
    - Ja, jag får nog göra det. Annars blir mamma ledsen

Åhh min lillgamla lilla tös är bara för gullig ibland {#lang_emotions_heart} Så morfar kör hem henne idag {#lang_emotions_heart} (jag ska givetvis inte ta hand om henne själv utan F är hemma när de kommer)

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-12-03 09:36:29 följande:
    åhh vad myyysigt! förstår att saknaden varit stor
    ja det är så jag kommer börja lipa när jag träffar henne! 9 dagar känns ju som en hel EVIGHET!
    Tjollabolla skrev 2009-12-03 09:43:11 följande:
    Förstår att du saknar henne! Jag hade aldrig klarat mig en vecka utan Milo...! Men vad ska man göra... Skönt att hon kommer hem! Milo saknar sin pappa jättemkt det märks. Inatt började han gråta när han märkte att pappa inte var där . Frågar man honom var pappa är säger han att "pappa har gått isönder" var han nu har fått det ifrån! Låter så hemskt!
    Stackars Milo
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-12-03 11:13:54 följande:
    du skrev brb Min kappa var inte med posten idag heller. Får hålla tummarna för imorgon istället då
    men åhhhhhh {#lang_emotions_yell}
    kanske en liten tröst iaf...Maias är för kort i armen nu...men inte roligt om du inte får Nikkis ju så de kan matcha!!
  • Zvartaliljan

Haha vad säger ni om detta på ellos DET kallar jag rabatt

Avdragen rabatt: 9 070,- Expeditionsavgift: 44,90 Fraktavgift: 0,-

Totalsumma:
    2 170,-
  • Zvartaliljan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 11:33:09 följande:
    Haha vad säger ni om detta på ellos DET kallar jag rabatt Avdragen rabatt: 9 070,- Expeditionsavgift: 44,90 Fraktavgift: 0,- 2 170,-
    8 par kavatskor (Maia, lillebror+kusin), 3 par adidas (Maia + kusin) och 1 par finskor till Maia Sen lite kläder och ett par stövlar till mig o lite annat smått o gott *nöjd*

Tack Karmasus
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15