Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-03 20:30:54 följande:
    jo men isabel är ju 3-4cm längre med ju klart dte är skönt att hon växer magen? vill seee
    tar bara sån tid att ladda upp i galleriet...seeeegt!
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-12-03 20:30:54 följande:
    jo men isabel är ju 3-4cm längre med ju klart dte är skönt att hon växer magen? vill seee
    v.31+4
    fortfarande en liten mage och inte så spetsig längre...men så har han ju sjunkit ner o fixerat sig också. SF-måttet fick hon till 25cm på sjukhuset förra veckan (min bm fick det till 28cm några dagar innan så vem som mätte fel vet jag inte...)

http://www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpkjpask.jpg
  • Zvartaliljan
    Tasha78 skrev 2009-12-03 20:40:19 följande:
    ja man ser ju inte att du är gravid
    nä jag kan lätt gömma denna lilla magen under en stor tröja...eller bara en top med empireskurning som ju är så modernt...ingen skulle kunna ana att man är nära att föda ut en unge
    Tillväxtul gjorde de ju förra veckan och han vägde 1340gram i v.30+3...lite litet så läkaren kollade flödet i navelsträngen och moderkakan o allt...o allt såg bra ut, jag får väl bara små barn helt enkelt
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-12-03 20:42:50 följande:
    oj hih du har mindre mage än jag hade i typ v 15. jag hade typ samma kläder som dig på mig med.. måste s om jag hittar bilden
    åh minns bilden du visade sist, vill faktiskt ha en sån där stor rund kula!
    Jag har ju växt hela jag nu...armar, bröst, lår, rumpa, ALLT har blivit lite större. Så det ser liksom mest ut som jag blivit lite tjockare bara...
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2009-12-03 20:46:54 följande:
    Så olika det där, beror ju på vem som mäter. Vår bebis huvud är inte längre ruckbart, utan nu rörligt igen så fixeringen känns långt borta, men det spelar ju ingen roll. Kan ju fixera sig först när värkarna börjar med. Min mage är stor som ett hus nu. SF på 40 .
    jag kan skicka lite värkar till dig, blir gärna av med dom, gör ont som f*n ikväll Men det kommer typ bara en rejäl på en timma så ingen förlossning på g eller så...bara pinsmärtor...
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-12-03 20:47:20 följande:
    rätt så lik din mage fast jag var i vecka 15 här typ.. förstår att du vill ha en stor rund kula.. men din mage är fin
    haha ja är väl inte så konstigt att Maia fortfarande inte förstår när jag pratar om lillebror...hade man haft en stor fin kula hade hon kanske förstått att det är något där...men nu bara tittar hon lustigt på mig när jag pratar om det
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2009-12-03 20:58:38 följande:
    Jo, trodde aldrig att jag skulle VILJA ha värkar , men jag är inte avis på din situation. Usch vad jobbigt! När vi ändå är ot med magbilder i svartklätt.... Har ju påklädda nu . Här i v 36 tror jag. Nu är den större, men har bara bilder utan kläder och de behåller jag för mig själv
    ÅHH va FIIIN {#lang_emotions_heart} Vill också ta såna bilder, men känns liksom lönlöst med denna lilla magen
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2009-12-03 21:10:07 följande:
    Fast än är det ju inte försent. Pedro är ju kvar ännu .
    ja fast någon sån där stor mage lär jag väl inte hinna få Men ploppar den ut så får jag väl tvinga sambon att ta någon bild på mig o Maia, någon fotograf kan jag nog inte ta mig till.
  • Zvartaliljan

Alltså seriöst...fick ett mail från en köpare som är förbannad för att jag inte lämnat omdöme...o när jag svarade att jag lämnar när jag har tid, att det inte är min första prioritet, så svarar hon att har jag inte tid med det så borde jag inte sälja på tradera!

*SUCK* {#lang_emotions_yell}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15