Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Mådde skit när jag vaknade men sen fick jag veta att Maia kommer hem idag o så har jag fyndat så nu mår jag jättebra
*snyft* har gått igenom Maias garderob (jaaaa jag tog det väldigt lugnt) och fått plocka bort flera favoriter som nu blivit för små
Den underbara Wheatklänningen är verkligen på gränsen nu, armarna är för korta
Ingen som sett dessa klänningar någonstans?? Skulle vilja ha strl.4 eller 5 år. Men hittar ingenstans 

57 auktioner i prolistern *pust*
Får väl bli sista listan på ett bra tag för sen kommer ju alla julreor o då brukar T gå skit
(börjar ju gå dåligt redan nu) så då får man väl vänta till Februari med resten.
Hur fasen har jag lyckats köpa på mig två par lammbyxor och 2 par regnbågsbyxor i samma storlek till lillebror
*snurrig*
Helt OT men lillsyrran har fått jobb meddelade hon precis, som reseledare åt Ving!!! Nä jag är inte aaaaallls AVIS!! Vill också ut o resa! Tänk o vara ung, singel o utan bekymmer o bara resa runt...nä nu börjar det kännas att jag blev gammal direkt
Börjar nog känna av de där gravidhormonerna lite väl nu...bärjar känna mig deppig...humöret går upp o ner hela dagarna nu, ena stunden glad som en sol o andra stunden superdeprimerad o vill bara lipa..
13kg paket med 100% kärlek i famnen så vi hörs nog inte förränns ikväll när hon somnat för nu ska jag GOSA
Mätte Maia, hon är 98cm nu 
dock kvar på sina 13kg ![]()