Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Skallebang som bara den...har haft ständig huvudvärk sen i lördags...vägrar ge med sig
Han brukar liksom alltid somna innan mig och sova som en klubbad säl...och jag brukar alltid vakna innan honom så han är riktigt ovan vid detta...jag sov idag när han försvann med Maia
OT men alltså seriöst 
www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6231280.ab
jag ska väl vara glad att man fått behålla Maia då...för visst skulle hon säkert öka mer i vikt om jag gav henne godis, chips o kakor hela tiden som hon gärna äter...jisses...socialen idag alltså...
bullar m.m har de rekommenderat. Måste bara berätta.
Morfar erkände igår att han tappat bort Maia när de var i skogen i förrgår. han gick framför henne o trodde bara att hon snällt skulle följa efter...as if! Finns ju så mycket skoj i skogen liksom
Så när han vände sig om så var hon plötsligt borta o han letade länge o ropade innan han till slut fick svar...uppifrån ett stort älgtorn!!!!! O upp till det var det ju bara en skranglig vanlig stege som ungen klättrat upp på!! Hon är ju hopplös den lilla apan
O vet ni vad hon svarar när morfar skäller på henne för att hon sprang ifrån honom??
"Ingen fara mofa, älgarna sover nu"
ehh...jaha...som om det var dom morfar var orolig för ![]()