Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-06 21:09:07 följande:
    Den är jag helt övertygad om att jag stog och höll i åt dig på salgen. Men tror det var färgen somgjorde att den gickbort. Kommer du ihåg smultron?
    Njae..det var väl den fiiina med gula bilar och taxar{#lang_emotions_dreamer} Men jag kan minnas helgalet som vanligt
    Kristyr skrev 2009-12-06 21:13:17 följande:
    SMultron> nuu måste det bli en tjej. Har köpt rosa äppellunden body och rosa leggings till... Vågade inte hålla mig och vänta längre till.....
    Haha..väl värt att bunkra Superfint-det är ju bara en vecka kvar...

Bubblan: Fy vilken otur *skickar massa tur te bubbelmamman*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2009-12-06 21:19:28 följande:
    Smultron> jaaaaaaaaa det är superfint juh. Men jag är sugen på blått med det kan är iaf unisex det.. det rooooooosa är lite svårare att få unisex tycker jag....
    Trust me..är det en tjej så lär nog inte det blå användas Jag tänkte likadant tills Lova väl kom så nu har jag mängder med kläder som ska bort{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-12-06 21:44:08 följande:
    köpte idag: IdaT filtar: www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10343... www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10343... Småfolk: www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10330... www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10330... molorariteter: www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10330... www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10330... mina molosar är jag extra glad åt, har en långärmad tröja och en body i stlk 74 som väntade på en byxa - har faktiskt aldtrig sett en helt ny spitfirebyxa sedan jag började köpa molo hösten 2007, så jag var beredd att betala. Den rutig har jag efterlys länge, har ju wild nature body och tröja som matchar... *lycklig* dagen till ära har Adrian en split ny spitfiresuit på sig.
    Åh massa fint{#lang_emotions_tongue_out}
    *där försvann min köpångest*
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-12-06 21:49:35 följande:
    med mina köp? haha! Jag har inget köpt i alla kalendrar, stått emot väldigt bra faktiskt, men gick fullständigt igång på molosarna ikväll och tog resten i bara farten. Skönt med samma säljare, frakten blir ju inte så stor då. nä, maken vill ha lite sällskap och jag har handlat klart.
    Ja jag kan ju inte direkt påstå att jag har stått emot något vidare{#lang_emotions_innocent}
    Bra med samfrakt! Jag har lärt mig av en Varbergare att det där med frakt är viktiga grejer
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-06 21:57:37 följande:
    Vem av oss? Stormis jag har handlat hos barnlyan och baboon idag om vi ska samfrakta något.
    Jaha ni är likadana båda två *goa varbergare*
  • Smultronhjärta
    MejaKiZnic skrev 2009-12-06 22:04:40 följande:
    Mykidoo.se har massa smarta och fina träleksaker Fina rabatter med denna kod Kod:PBC122522219 Har för mig de var någon här inne som gillade träleksaker (ej min)
    Ja inte var det jag- jag gillar ju plast Fisher Price is the shit

Smillamilla är det som gillar trä vet jag
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-07 13:25:49 följande:
    Hej hej! Hemma fr extra läkarkoll nu. Lillebror uppskattas till 4,4 kg !!!!!!!!!!!!!!!!! Ok, jag vet, det finns de som får större. Men med historiken på en liiiiten flicka som kom i förväg känns en bjässe på snart övertid lite småjobbigt... Har fått en extratid på ons på förlossningen då de kanske tar hål på hinnorna för att se om det kommer igång. Ingen brådska eg, går ju in i v 40 först på onsdag, men om jag vill att de sätter igång mig så gör de det. Svårt val det där. Vill ju gärna att det ska gå av sig själv. Nån mer erfarenhet? Vi brukar ju ändå vara ganska så ot på dagarna här .
    Oj lillebror växer som han ska Det blir till att intensivanvända alla stl 56{#lang_emotions_dreamer}
    De tog hål på hinnorna när jag väntade Max och för min del innebar det inget hände utan de fick sätta in mängder med värkstimulerande dropp så jag var helt slut när det väl hände något=sugklocka.. Jag har sprungit i trappor och färdknäppt som en galning tills dess men sen ändå bett om håltagning för att få slut på det på onsdag om jag var du
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-07 13:47:58 följande:
    jag håller med!! ibland kan igångsättning vara problematiskt.. stormis: HA SEX, HÅRD SEX
    Jaaa inget pet och smek här inte Dunka på
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15