Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 13:27:21 följande:
    Tack snälla!  jag sätter det så får jag väl bjuda på 12 spänn om den blir 36
    36 är det inte.Olivers mamma har satt 24 på de hon har sålt och hon har koll
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-04 13:32:33 följande:
    Lust att köpa Karla? Fraktfritt? Idag hittade jag henne hoppandes i soffan medan jag var i köket. Sa till henne och hon sa "ajabaja, inte hoppa soffan!". Fortsatte hoppa, vilket lede till att jag lyfte ner henne och säger till igen. Hon bara skrattar mig rätt upp i ansiktet och säger "ajabaja" igen. Typ 10 x på raken :-O. Så j-a retlig just nu!!!!!
    Ja skicka du! Hon är så himla söt både med hoppandet och sitt ajabaja
    Men hon är fortfarande a piece of cake jämfört med min dåre så vi kanske ska byta
  • Smultronhjärta

Go kväll!

Vilken hääärlig mössbild Butte- oerhört avis på din rödorange Katvig där på hörnet! Ska den flytta en dag så vet du var min inbox bor{#lang_emotions_dreamer}

Undrar om jag skulle behöva göra en likadan koll på antalet mössor som bor här..har liksom ingen som helst koll på antalet

• Smultronhjärta

Men jisses..nu blev det visst en till väpnarluva Hur länge håller ursäkten med att man får köpa när det är fraktfritt{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-04 20:45:46 följande:
    vilken och varifrån
    Mysgrodan och älgar Tänkte att ränderna borde funka med bruna lurven{#lang_emotions_tongue_out}

Och HELT OT men visst pratades det om bak och en kladdkaka med vitchokladgrädde för ett tag sedan? Skulle bli väldigt tacksam för ett litet recept, maken fyller år imorgon ju
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-12-04 20:53:36 följande:
    jaa..!! det va jag som fick det!! *brb, hämtar recept*
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-12-04 20:57:30 följande:
    jag gjorde den tidigt när jag gick upp på morgonen, grädden, o folket kom ganska sen em.. så stog alldels precis 6,5-7 timmar.. o va inga problem.. jag tog 200 vit block, o jag tyckte det va på gränsen för mycket faktiskt.. trots sååån chokladnarkoman.. väldigt sött *o gudomligt gott!!!*
    Supertack för receptet
    Jag tror nog att jag får lov att rota i skåpen lite för att se ifall detta är möjligt- har ju glöggat på hjortonglögg och cykla till Ica gör jag inte
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-12-04 21:10:46 följande:
    ja, då kanske cykeln vill åt nåt annat håll nää.. kallt o mörkt ute!!! liljan hade mer förslag här ovanför ju =))
    Sant Jag ska faktiskt göra kladdmuffins med dumlefluff till Stoffes jobb tänkte jag*gottigt*
    Buttelina skrev 2009-12-04 21:14:22 följande:
    ahh fin!! då slipper jag fundera mer på den
    Jaaa för du behöver ju verkligen fler mössor...

....N O T!!!!!!!!!!!
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 21:23:25 följande:
    åhh måste bara ge ett annat tips då, stoppa ner en halv dumle i varje muffins innan du sätter in dom i ugnen brukar jag göra med vanliga muffins, aldrig testat med kladdmuffins men blir säkert gott det med Jag är lite sötgalen
    Åh det ska jag absolut göra! Tack för tipset
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-04 21:37:19 följande:
    haha jaa lite horny blev man allt
    Jag tror att Butte behöver kolla lite på Prison Break
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15