Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-04 22:23:30 följande:
    Läser ikapp, så du har säkert redan fått svar. Men jag hade tagit 74 om jag var du. Vi har 86 till knappa 85 cm och den är stor. Inte för stor, men stor.
    Hej
    Fortfarande en bit ifrån glöggen alltså{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2009-12-04 22:27:08 följande:
    Ooooh, tack för att du påminde mig, sprnag genast ner och hämtade mitt USB- minne med ett par avsnitt
    Jaa gör det- jag har ju precis börjat mitt tittande. Vi är nu på säsong 1 avsnitt 16

Och jag har alltid varit en ängel-fråga min mamma..Hon säger till alla att jag som ung satt i missonkyrkan när alla andra var ute och svirade{#lang_emotions_innocent}
    Det hon inte vet är att missionarna kom och hämtade oss vid korvkiosken för att det såg så kallt ut tydligen
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-04 22:28:41 följande:
    nämen- jag satsar på att lillebror siktar på BF som en redig pöjk
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2009-12-04 22:36:11 följande:
    Missat Prison Break!! Sååå bra ju!! Tittar slaviskt. Min favvo är inte alls min typ egentligen....men slurp!! Kan hon ju få tro att du var en ängel då
    Jo vi börjar kolla men så tyckte jag att det var alldeles för spännande så vi lät bli och avverkade alla 2 1/2 men, alla säsonger 24,Desperate (ja, min man är invigd och gillar ) och andra diverse serier istället...Men nu har vi torka och då fick det gå med PB..Nu klagar jag inte- han är ju rätt fin
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-04 22:39:34 följande:
    Vi får väl se... Om han gör det så vet vi iaf att han brås på mig i resten av sitt liv, inte pappa . Ang Småfolkströjan med girafferna så hittade hon ett litet hål på den . Men hon erbjöd sig att skicka den till mig gratis iaf eftersom hon inte kände att hon kunde sälja den till nån annan iaf. Hoppas att den ser ok trots allt. Men ser du en till så hojta .
    Att du inte lyssnar på mig..Det stavas f ä r d k nä p p Eller barmhärtighetsnupp om du föredrar det

Du börjar väl lära dig att jag tipsar om allt som jag inte kan sätta på Max
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2009-12-04 22:43:57 följande:
    Ja, det är jobbigt att vänta från avsnitt till avsnitt. MEn jag brukar hoppa över så jag har en 4-5 avsnitt på raken att se och dregla till Synd med ett så fult namn på en såååå fin kille!!
    Nej nej- jag hade aldrig kunnat se ett avsnitt i veckan! Då tappar man ju "nerven"
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-04 22:47:10 följande:
    Eller tänk som så att det bar är 2½ vecka till nästa 21:e...
    Hihi- inte en chans att han kommer då! BF it is
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-04 22:48:13 följande:
    Fast jag gillar att ha en fast tid i veckan som man låser up och verkligen tar sig tid för! *vill ha en ny serie att följa slaviskt*
    Ja min amningshjärna hade glömt det...Vi har en slavisk rutin istället- först tjatar Smultronpappan om att jag ska släppa laptopen,sen bada och slutligen ett nytt avsnitt Herregud vilka vanemänniskor vi är-ha ha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15