Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

FlowerPowerMama skrev 2009-12-07 13:54:58 följande:
    Ord och inga visor här inte!
    Haha..näe färdknäpp är ju mer av ett barmhärtighetsnupp så oftast är "straight to the point att föredra Get the mission done liksom
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-07 14:29:02 följande:
    Jo, läkaren var ju absolut inte anti igångsättning. Hon knackade ju på lite idag under us också så kanske hjälper det till. Å så får vi se på onsdag hur allt verkar då. Men bedömer de det lämpligt att ta vattnet då så går jag nog med på det. Karlas vatten gick ju spontant, sen tog det 2 dygn innan värkarna kom, men de kom iaf av sig själva den gången.
    Ja...att du inte började lyssna redan för ett par veckor sedan{#lang_emotions_dreamer}
    Och lägg du ordern- de hade bara tråkiga pärlor där så jag får gå till lokala leksaksbutiken...Sen borde jag kanske inte shoppa mer heller efter min lätt dyra lurvfleece igår{#lang_emotions_innocent}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-07 14:46:12 följande:
    Jo, det var mest det hon upprepade hela tiden. Att det är lättare andra gången. Även om jag vet att Smultron tycker att det är bullshit . Och jag vill ju heller inte bli igångsatt, men jag är trött på detta nu och bebisen är uppenbarligen klar . Sååå svårt! Varför kunde han bara inte ha kommit för 2 veckor sen som jag bestämde .
    Denna:
    www.tradera.com/Fin-gron-lurvfleece-fran-Smafolk-nast-intill-nyskick-98-104-auktion_102847650

Skickas dock med Schenker så att jag har koll på den

Och alla sa likadant till mig...att andra gången är lättare för att kanalen då ska vara som Autobahn- fan vad smal Autobahn måste va och dessutom svårstyrd
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-07 14:52:54 följande:
    Ah, just det, den visste jag ju. Trodde att det var till lillasyster du slagit till. Själv verkar jag ju kunna se framemot att Lindex-lurven i stl 50 nog kan passera och att Molon i 68 kanske kommer till användning trots allt .
    Nej nej..det hinner jag nog innan december är slut dock Råkade nyss ta köp-nu men så insåg jag i samma ögonblick att jag visst redan har en
    www.tradera.com/Body-med-algar-stl-74-marke-molo-auktion_103692063
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-07 19:08:13 följande:
    Åh, så skönt att den hittade fram till slut! Den är ju bara så fin!
    Men har inte du packat väskan och färdknäppt ännu?
    Du minns väl va vi sa...behöver ju inte vara nått avancerat, typ in och ut och så var det slut
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-07 19:16:01 följande:
    Jo, funderar också på om man ska packa väskan snart . Lät iaf bli att packa upp Karlas väska när hon kom hem från farmor idag .
    Ja gör det- jag packade ju inte min själv eftersom vattnet rann nu sist. Så det blev "avancerad" Stoffepackning- typ rosa velourdress,en molosuit och en rejäl smågodispåse{#lang_emotions_dreamer} Fast iom att jag pep hem så fort jag fick så behövde jag inte mycket mer heller
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-07 19:23:15 följande:
    du har sagt till din gubbe vad som ska hända ikväll?? du vill ha den hårt bakifrån inga krusiduller utan bara rå nupp
    Men Butte då Här sitter jag och försöker mildra mina ordval och så går du hardcore istället
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-07 19:28:33 följande:
    såg nu var nog för milt för att jag skulle se det in och ut så var det slut räcker väl inte han får bumpa på henne ordentligt
    Nej nej- det räcker ju med satsen! Har du inte sett tråden på FL där de funderar på att samla gubbens satser på burk för att sen föra in allt på en gång för maximal effekt
    Rooligt men tror nog inte att gammal kärlekssaft på burk funkar
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-07 19:45:08 följande:
    Det är att ställa stora krav på maken.
    Äh han får väl "tralla" lite
    JsN skrev 2009-12-07 19:46:49 följande:
    Fast det var ganska många satser som behövdes för att det skulle ha någon effekt.
    Det är till att stora krav på maken däremot
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-07 19:50:56 följande:
    Jo, det var just det, färdknäppen hjälper men man ska nuppa många gånger för att det ska ha effekt.
    Jaha då måste det ha varit bumpen som gjorde det förra gången då
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-07 19:51:58 följande:
    Jaha så va pölsekärringarna igång igen Go'kväll på er
    Go kväll
    Allt är precis som vanligt här
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15