Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-04 22:49:26 följande:
    Jo, tom, leggings i 128 . SKa jobba på färdknäppen, men just nu ORKAR jag verkligen INTE även om det skulel funka... Men, men, i natt jobbar maken så det blir ändå inget med det. Och imorgon ska han på jobbfest. Igen ...
    Fest=färdknäpp lätt avklarat! Såvida inte festen blir jäkligt hård
    Stormis skrev 2009-12-04 22:52:03 följande:
    Otto är mer och mer inne på lap-top-idén
    Ja- tänk vad bra! Vi har husfrid sen jag fick min
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-04 22:54:30 följande:
    Hjälp! 86 eller 92 på moonkids velourbyxor till pytte? Smal 85 cm, de ska passa NU. (Hmm... Inser att jag redan vet att svret är 86.)
    Japp- jag hade köpt 86:or
  • Smultronhjärta

God kväll!

Kors i taket--Jag startar datorn NU för första gången idag*aldrig hänt*

Stormis..Ikväll gäller det! Färdknäpp utan like

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-05 19:45:56 följande:
    Godkväll!!
    God kväll!

Vilket fint kort på hela din goa familj
    Ikväll hoppas jag nästan på dåliga erbjudanden i kalendrarna-har tre BGbetalningar att göra redan{#lang_emotions_sealed}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-05 19:48:15 följande:
    Superfin bild! Å fina gamla molnen. Den stassen hänger i K's garderob och den får ju flytta i vår. Lite sorg faktiskt.
    Jojo- trött kanske du är.. men tröttmössa+onykter make=snabb avklarat

Idag har jag toktokstädat precis allt, Stoffe har gjort browniekaka med fluff och när han ändå var igång gjorde han även urgoda lussekatter,sen har vi haft släktkalas i föör många timmar och nu dricker jag ett glas rött men jag lyssnar på grannens
     technodunk{#lang_emotions_undecided}
    Vet inte riktigt vad jag skulle göra på en förlossning*vill aldrig dit igen*
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-05 19:54:29 följande:
    Just det, hur mycket var det jag ska sätta in för skorna? Å har du kollat med D ang Hikmet? Eller ska jag ta frakten? Gör det så klart, men om han ändå inte har nåt emot att hämta så känns det ju "dumt". Bara säg hur du vill att jag ska göra. *ersättningshjärna *
    Orkar inte greja just nu och det är ingen brådska eftersom jag tog faktura i all hast.Ska kolla med D tror dock att det är heelt lugnt
    Stormis skrev 2009-12-05 19:56:58 följande:
    Fast om han kommer hem onykter så kommer han inte in i huset igen. Nån öl eller två i magen, ja, men inte full. Ska jag hålla mig i 9 månader PLUS så kan han hålla sig månaden runt bf... PS Technodunk är kanske bättre än sängdunk PS Nä, vet att du inte vill tillbaka dit, men just för att du var borta hela dagen, det var du ju knappt när du verkligen VAR på förlossningen .
    Det har du ju rätt i, jag la in förbud på all alkohol en månad före BF..
    Och det där med dunk alltså...tror nog att jag föredrar sängdunket ändå! Det tar ju slut mycket fortare än det här eländet
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 20:00:06 följande:
    Go kväll tjejer! Idag har V åkt igen och T testar gränser till tusen, VÄGRAR sova... Loppis gubben har varit här här idag och tömt min källare och så har vi hunnit vara på mini julmarknad i metropolen Våxtorp  3 julklappar inhandlade iaf! Smultron: Hittar jag en radiostyrd bil till vettigt pris på gekås tro?? En mycke enkel, inget avancerat... Tjejen e bara 5 men väääldigt bestämd.....
    Åhh mys med julmarknad{#lang_emotions_tomte} Jag ska gå tomtepromenad imorgon tror jag

Och radiostyrd bil borde ju finnas men jag inte lova eftersom vi inte är där riktigt ännu..Finns den så är den nog dock att föredra i prisklass, precis som med de flesta leksaker från Gekås!
  • Smultronhjärta
    Tasha78 skrev 2009-12-05 20:18:19 följande:
    smultron ska du till gekås snart
    Japp- är det något du vill att jag ska kolla efter så är det bara att inboxa
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 20:18:43 följande:
    Ska dit den 21e, mitt i flytten  Hoppas på att hitta då...
    Ja du lär nog kunna hitta något som funkar som julklapp
  • Smultronhjärta
    Preggi skrev 2009-12-05 20:18:30 följande:
    Nu fick jag lite beslutsångest igen.. Har jag valt för fel? Jag tänkte att de kunde ha jeans och tröja som andra ombytet. Tips på tröja till mörka jeans? Vi har ju några att välja på... Har ni shoppat nåt i alla julkalendrar? Jag har verkligen inte hängt med i år..
    Japp- jag har lyckats shoppa varenda dag, igår dessutom från två ställen{#lang_emotions_dreamer}
    Det verkar som om många shoppar börjar lägga om sina släpp till kvällstid och då blir ju lättare att hänga med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15