Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-05 20:24:57 följande:
    Men hallå! Då är du ju värre än mig iaf!!! Åh, kom på att jag har Ben & Jerry i frysen . BRB
    Näe då- jag har ju inte tagit fram stoora plånboken vid varje köp för att slippa fraktavgiften
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 20:26:49 följande:
    Å jag har inte shoppat någonting! Jag e för snål just nu  50% minst, då KANSKE!!
    Well, jag lärde mig vid kalendrarna för två år sedan att det jag VET att jag vill ha måste jag isf köpa i början av december..För när 50% väl kommer är det slut!
    Bra ursäkt till att shoppa va?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-05 20:34:21 följande:
    Låter jobbigt. JAg har gott om tålamod. Väntar till han har handlat en ny dvd.
    Åh det är ju hur bra som helst med att koppla tv:n till datorn! Det har vi gjort i 4 år nu
    Och han? Låter du din manliga hälft köpa sådant? Stoffe skulle bara våga- jag köper och han kopplar in är mer vår melodi
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-05 20:40:33 följande:
    Ja jag tänker mer på avståndet mellan datorn och tvn. Då måste man ju ha en jättelång sladd väl? Hans avdelning det där. Jag bara godkänner hur mycket av hans pengar det får kosta.
    Jaha..ni har långt mellan datorn och tvn? Ingen laptop?Har ni hdmiutgång på datorn?
    Annars är det ju bara att nästa gång du är på Gekås köpa en dvi till hdmi kabel och en ljudsladd på sisådär 5 -20 meter beroende på exakt hur långt ni har i avstånd
    Skitbra
  • Smultronhjärta

Sådär..Nu trivs Smultronfamiljen i sin knarkarkvart igen..Grannarna har tagit sin fest elsewhere! De vågar väl inte annat efter alla mina hot sedan tidigare
    Och med det kom en litet shoppingsug smygande men med tanke på min minneslista inför imorgon så borde jag inte{#lang_emotions_cool}

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-05 20:50:26 följande:
    Joooo vi har ju en laptop ju... *bra koll* JAg har ingen aning om sånt. Han säger nu att han har ingen sån sladd, men det kan man ju köpa.
    Haha- ja men då så Då behöver ni ju bara en hdmikabel och det finns ju från 60kr på Gekås*skriv upp på inköpslistan*
  • Smultronhjärta
    Preggi skrev 2009-12-05 20:51:07 följande:
    Åh nu blir jag avis. Jag vill ju shoppa jag med ju!! Finns det något bra erbjudade idag någonstans? Eller börjar det efter 21? Jag har noll koll i år!
    Kolla här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m49027442.html

Många öppnar mellan 20-22 och några vid midnatt
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2009-12-05 21:20:07 följande:
    Åhh vad irriterad jag blir! En tjej som segar med betalning på T, hon vann en annan auktion av mig några dagar innan denna och betalade då på en gång. Nu har hon vunnit och betalat flera auktioner efter min och fått positivt för dom. Hon har dock endel neg pga uteblivning betalning, men många positiva också. Har mailat två ggr men inte fått svar! Grrr!
    Klart irriterande! Jag hade ringt köparen...

Och på tal om T...idag när jag letade juldukar i förrådet så hittade jag en hel kasse med bortglömda Traderakläder som ska ut, varav hälften nytt pop,svea etc.Herregud vilken dålig koll jag har{#lang_emotions_sealed}
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 21:25:53 följande:
    Hoppsan, nu har även jag kalender shoppat
    BoR kanske Vad blev det?
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2009-12-05 21:28:57 följande:
    Ja, jag gör nog det på måndag. Det har ju iofs inte gått toklänge, men just eftersom hon har massa neg pga utebliven betalning och svår att få kontakt med blir jag extra irriterad Ska banne mig spärra henne sen! *grinig mamma* Haha, bra där! Liiite för mycket kläder kanske?
    Jo jag gör likadant, kammar medhårs och är supertrevlig mot krångliga köpare för att sedan spärra så fort pengarna är på kontot
    Och det där med klädkassen förklarar iofs några plagg som jag har sett på T och då undrat vart vår sådan har tagit vägen
  • Smultronhjärta

Nej nu kom ett litet eldprov med suits i kalendern...En liiiten suit måste jag ha

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15