Ha ha du får ta löpar tightsen nästa gång. Jag trycker oxå det är lite svårt att springa på löpband, man känner sig lite klumpig. Vi har en crosstrainer hemma o den gillar jag. Smidgt att ta fram o man kan stå framför tv:n :)
Jag har tänkt att måla bokhyllan ett par gånger. Det är smidgt eftersom den inte är ihopskrivad än.
mage06 skrev 2010-01-02 15:55:10 följande:
Hej!Kul med fynd! Typiskt att det alltid skall vara något som är slut. Jag vill ha pinnstolarna till barnen...vet du vad de heter? Jag trivs inte med trip trappen, vet inte hur många gånger barnen halkat ner från den...Var är alla?! Jag är sällskapssjuk... Men nu har jag tvättstugan, det är också roligt
Jag vill ha ingolf för den fanns i vitt, de andra fanns bara i björkfaner och svart om det är Agam du menar
Nu sitter jag o räknar på nya köksluckor till vårt kök. Vi har ett ikeakök idag med fula luckor som jag inte gillar. Jag har hela tiden tänkt sprutmåla dem vita själv men det blir aldrig av. Har inte räknat på att byta luckort helt förut men det verkar ju inte alls bli speciellt dyrt. Vi har mest lådor och inte så många skåp