Amelié77 skrev 2010-01-01 18:30:46 följande:
Jodå, det står nog äldre inlägg där. Men inte längst ner som det brukar, utan ovanför de där bilderna som kommer på slutet. I jämnhöjd med "Bloggarkiv" i högerspalten. Hoppas du hittar Verkligen fin blogg!
tack :) Galet dålig på det här med datorer. Men visst fanns det inget arkiv där man kunde se inläggen rum för rum eller har jag missat det oxå?
Fröken Vit i Madickenhuset skrev 2010-01-01 18:44:13 följande:
God fortsättning allihopa! Hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton.Hos oss var det inte heller någon stor fest. Skönt faktiskt.Jag blir inte lika ofta på partyhumör längre, sedan jag fick barn... Däremot när jag kör bil ensam och hör någon riktig hit, så blir jag sååå sugen på att gå ut och dansa. Men det går över ganska fort. I år fick jag till och med se fyrverkerierna här hemma... Förra året vaknade lilla M och var så rädd för alla fyrverkerier. Mellan tolv till kvart i ett, låg jag i vår dubbelsäng och bara höll om henne.I år vaknade inget av barnen, så det var så mysigt att stå med maken och pussas med bubbel i handen.Anton och MWE!Vad roligt att ni träffades igår, brukar ni ses eller var det första gången?Var bor ni någonstans?Kram Fröken Vit.
God fortsättning!
Jag och mwe brukar ses och våra barn är i samma åldrar och går på samma dagis :) Verkligen toppen att vi båda gillar samma typ av inredning så vi brukar springa på loppisar och olika inredningsbutiker i sommras tog vi en jätte trevlig tripp till Falun för att bara kolla inredning och loppisar en hel dag :)