• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • numberone

SÅ nu har vi varit och tagit nya prover.... Det låg på 79 så det är på väg åt rätt håll. De kollade uvi och sen röntgade de även lungorna....Vi blev hemskickade på permis eftersom hennes allmäntillstånd var mycket bättre. Det är bara på febern som man ser att hon är dålig och lite lite i ögonen och så klart att hon inte är så pigg på att äta massor. Men vi får se imorn och hoppas att febern släpper....

• Pums
    Peak skrev 2009-10-29 14:44:12 följande:
    tjohooo jag fick en dag med delfiner i present igår!! Klappa och kela med dem och teori. Jag älskar delfiner kanske ska tilläggas Fick en ny husnyckel också - med delfin på! Hoppas alla sjuka barn (och vuxna såklart) kryar på sig!!!
    Kul!
    Jag har själv simmat med delfiner och det är en av mina klart bästa upplevelser i livet.
  • Amelié77
    numberone skrev 2009-10-29 15:56:44 följande:
    SÅ nu har vi varit och tagit nya prover.... Det låg på 79 så det är på väg åt rätt håll. De kollade uvi och sen röntgade de även lungorna....Vi blev hemskickade på permis eftersom hennes allmäntillstånd var mycket bättre. Det är bara på febern som man ser att hon är dålig och lite lite i ögonen och så klart att hon inte är så pigg på att äta massor. Men vi får se imorn och hoppas att febern släpper....
    Bra att de gjorde undersökningar! Skönt att CRP:n har svängt neråt. Hoppas hon blir bättre nu då!
  • K a j s a s

Usch för alla sjukdomar! Stackars er allihop, jag lider med er! Jag hade mitt år 08/09 med alla möjliga och omöjliga sjukdomar. Så jag har haft mitt för lång tid framöver! (peppar, peppar)
    Lillans cysta i knät behöver förmodligen inte opereras nu heller. Den är stor och måste hållas under kontroll, men den kan gå tillbaka av sig själv. Skönt! En operation till är vi inte jättesugna på...

Idag har jag fixat färdigt mitt vardagsrum. Nu är jag NÖJD! Kan ni tänka er? Tänk att ombytliga Kajsa kan bli nöjd någon gång!! Helt otroligt! Nu ska det få vara så här läääänge. I alla fall veckan ut!

• Sagalin
    numberone skrev 2009-10-29 15:56:44 följande:
    Vad bra att sänkan gått  ner.
    Hoppas febern ger med sig.
  • Peak
    Pums skrev 2009-10-29 16:43:49 följande:
    Kul! Jag har själv simmat med delfiner och det är en av mina klart bästa upplevelser i livet.
    härligt, var det utomlands?
  • K a j s a s

Villa Nordåker skrev 2009-10-29 17:21:04 följande:

Kajsa, vad kul att du är nöjd, blev det tapet?Jag måste ha missat att lilla M har en cysta i knät, hur märkte ni det?
    Nej det blev ingen tapet. det blev en tygtavla iställlet.

Cystan är stor så den syns väl och känns ännu bättre. den sitter i knävecket och är fylld av ledvätska. Inte så vanligt att barn får sådana så de kollar henne noga. Känns skönt.
  • K a j s a s

Nu ska jag baka kladdkaka. *mums*
    Fy så mörkt det är!!! Dagen är slut kl 17 känns det som. *gillar sommaren*

Svar på tråden Vita hem