• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Prinsessan Leia

hittade en underbar blogg på aftonbladet, ngt med granne med selma hette den typ
    vilket hem
    OJ
    snacka om att jag längtar hem och och fixa hihi
    tog en berocca i morse och tror nog de funkar, känns som jag tagit speed lr ngt
    helt uppe i varv!!!
    btw Villa om jag skriver ut din bild i sizen jag vill ha, skickar den till dig och du signerar den är det ok????(blomman)

• Mimmi 71

Ja, Granne med Selma grannemedselma.blogspot.com/ är en av mina favoriter. Helt underbar hem och man har kunnat kika in hos henne genom ett antal repotage i tidningar också.

• Sagalin
    Prinsessan Leia skrev 2009-10-28 14:41:50 följande:
    hittade en underbar blogg på aftonbladet, ngt med granne med selma hette den typvilket hemOJsnacka om att jag längtar hem och och fixa hihitog en berocca i morse och tror nog de funkar, känns som jag tagit speed lr ngt helt uppe i varv!!!btw Villa om jag skriver ut din bild i sizen jag vill ha, skickar den till dig och du signerar den är det ok????(blomman)
    Granne med Selma har jag bland mina bloggfavoriter.
  • Sagalin
    Prinsessan Leia skrev 2009-10-28 14:41:50 följande:
    hittade en underbar blogg på aftonbladet, ngt med granne med selma hette den typvilket hemOJsnacka om att jag längtar hem och och fixa hihitog en berocca i morse och tror nog de funkar, känns som jag tagit speed lr ngt helt uppe i varv!!!btw Villa om jag skriver ut din bild i sizen jag vill ha, skickar den till dig och du signerar den är det ok????(blomman)
    Vilken blomma?
  • Daggdroppen

Åh nu blir jag galen på datorer!!!! {#lang_emotions_yell}

Min nya bärbara fick ngt konstigt fel idag. Hade stängt av som vanligt på förmiddagen och när jag knäppte på datorn på eftermiddage fungerade det inte. Efter mycket om och men fick jag den att köra någon slags reparation men då gjordes även ett nytt konto. Och nu har mitt/våra gamla konton försvunnit och allt vi hade sparat.

Finns det något sätt att få tillbaka de gamla kontona????

• Gummsan82

Idag har jag haft lite spending spree.... {#lang_emotions_money_mouth}
    Jag och lille Isac drog till Jönköping och hämtade två svarta septim-lampor {#lang_emotions_dreamer}och två fina tygbitar, köpte detta skåp http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60089711 och LILLHOLMEN vägglampa till lilla toan, köpte svart tvinnad textilsladd och hämtade tapeterna till köket. Bilder kommer i bloggen under morgondagen....

• Prinsessan Leia

villa sorry menade fluffiga...snacka om att ha mkt i huvudet

usch gillar inte att behöva sitta på jobbet tills det är svart ute. mank an ju inte gör etts kit hemma ute då *morr*

• Prinsessan Leia

fluffiga
    jag skriver ut bilden och vill ha din signatur i hörnet, skriv årtalet efter...
    du kan ju maila mig din adress..idag hinner jag nog inte men ska försöka i helgen. Så i nästa vecka, hoppas det är ok?!

• Sagalin
    Prinsessan Leia skrev 2009-10-28 16:36:16 följande:
    villa sorry menade fluffiga...snacka om att ha mkt i huvudet usch gillar inte att behöva sitta på jobbet tills det är svart ute. mank an ju inte gör etts kit hemma ute då *morr*
    Ok, började fundera på vad det skulle vara för blomma.
Svar på tråden Vita hem