• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • JagOchHan

Godmorgon i tråden.

Grattis till alla födelsedagsbarn Hoppas ni får en mysig dag.

Gummsan - ha vilket smart budget tips. Snacka om att här ska handlas skosnören, och kläs elsladdar !!
    Får kanske bli helgens projekt nu när alla barnen ligger med vattkoppor
    Skönt att få det överstökat men inte kul att se dom små helt bubbliga.

Nu ska här börjas målas pärlspont. Wish me luck.

• Mimmi 71

Har kikat på inlägg 389 nu

Kanske skall testa! Frågan är om det finns tillräckligt långa skosnören, då mina sladdar skall vara rätt långa. Har länge letat efter en bra, fräck och lite annorlunda lampa att mest ha till prydnad i trappen. Tyvärr har jag inte hittat någon i rätt prisklass Nu hade jag tänkt att göra ett gäng sladdar md en större glödlampa nedtill som får hänga i ett "knippe" då vore det snyggt med textilsladd, röda vore ju läckra

• Gummsan82
    Mimmi 71 skrev 2009-10-28 09:47:11 följande:
    Har kikat på inlägg 389 nu Kanske skall testa! Frågan är om det finns tillräckligt långa skosnören, då mina sladdar skall vara rätt långa. Har länge letat efter en bra, fräck och lite annorlunda lampa att mest ha till prydnad i trappen. Tyvärr har jag inte hittat någon i rätt prisklass Nu hade jag tänkt att göra ett gäng sladdar md en större glödlampa nedtill som får hänga i ett "knippe" då vore det snyggt med textilsladd, röda vore ju läckra
    Det blir nog supersnyggt!
  • Mimmi 71
    Gummsan82 skrev 2009-10-28 10:19:14 följande:
    Det blir nog supersnyggt!
    Jag lovar att visa resultat när det blir klart (om något år eller så ). Det känns iallafall som alla mina projekt blir gigantiska och drar ut på tiden. Önskade att dygnet åtminstone hade 48 timmar
  • mage06

Hej, hej! Någon som har nära till Danmark och vill ha en Junosäng som kan sluta med ett ok pris...

www.lauritz.com/Item/Item.aspx&ItemId=1694565&nBids=5&ReturnUrl=http%3a%2f%2fwww.lauritz.com%2fItemList%2fItemList.aspx%3fLanguageId%3d3%26DC%3d1%26CPIn%3d0%26ISz%3d0%26PSz%3d30%26PSzG%3d6%26SO%3d3%26ST%3d0%26IgId%3d55%26TTyp%3d0%26TVal%3d0%26FLId%3d3%26FCId%3d2%26FText%3djuno%26LLan%3dFalse%26Vat%3d0%26sflang%3dsv%231694565EndTagRU&sflang=sv

Buhuu, jag vill sååå gärna ha den! Det finns en till i rak modell och billigare. Jag väntar på att det skall dyka upp en, eller helst två i Odense så min svärmor kan åka och hämta...

Svar på tråden Vita hem