• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Sagalin

Någon som har tips på något mysigt och inte allt för dyrt hotell i Göteborg? Jag skulle vilja överraska maken med en hotellövernatting när vi fira vår årsdag den 12december. Vi har aldrig varit ifrån båda barnen över natten. Saga har sovit borta några gånger hon är 5,5 år men Jacob som är 2,5år har aldrig sovit utan oss. Men jag känner att det är dags för en dag och natt på tu man hand med bara maken, även om vi bara kommer att prata om barnen...!

• Sagalin
    Gummsan82 skrev 2009-10-28 16:19:19 följande:
    Idag har jag haft lite spending spree.... Jag och lille Isac drog till Jönköping och hämtade två svarta septim-lampor och två fina tygbitar, köpte detta skåp www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60089711 och LILLHOLMEN vägglampa till lilla toan, köpte svart tvinnad textilsladd och hämtade tapeterna till köket. Bilder kommer i bloggen under morgondagen....

Låter som en trevlig utflykt.
  • K a j s a s

Gummsan82 - Kul med nya lampor! Undrar vem det var som sålde dem?

• Gummsan82
    K a j s a s skrev 2009-10-28 18:40:57 följande:
    Gummsan82 - Kul med nya lampor! Undrar vem det var som sålde dem?
    Ja det kan man ju undra!
  • Daggdroppen

Ingen som vet om mitt datakrångel???

Nu har jag haft besök av min kusin. Hon fick leta igenom lådvis med mina gamla kläder och ta vad hon ville. Hon hittade en hel kasse med kläder hon tog. Själv tycker ju jag att hon är mager som en sticka, men då vissa kläder knappt gick på henne så inser man ju hur smal man själv en gång har varit. Jag har nu insett att jag inte blir någon 34 eller XS modell mera

• Sagalin
    Daggdroppen skrev 2009-10-28 19:47:54 följande:
    Ingen som vet om mitt datakrångel???Nu har jag haft besök av min kusin. Hon fick leta igenom lådvis med mina gamla kläder och ta vad hon ville. Hon hittade en hel kasse med kläder hon tog. Själv tycker ju jag att hon är mager som en sticka, men då vissa kläder knappt gick på henne så inser man ju hur smal man själv en gång har varit. Jag har nu insett att jag inte blir någon 34 eller XS modell mera
    Kan tyvärr inte ge något råd om datorn.
  • Bellevue

Sitter här med migrän och orkar inte kommentera nåt
    Vill bara berätta att jag var på Ikea i Västerås igår. Köpte två stycken Årstid vägglampa, som ju inte finns med på webben längre. Dom hade bara tre kvar på hyllan så det kanske är så att dom ska utgå...??
    Så ni vet om ni funderar på om ni ska köpa såna, att ni ska kolla upp.

• Sagalin

kikar in en snabbis.

Jobbar till 14 idag sen är vi lediga tills på måndag, skönt.

Visserligen ska jag och barnen vara hemma själva då maken åker till Gotland i em för att åka Gotland Grand National (cross/enduro tävling)
    Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på.

• numberone

Hej!

Har legat inlagd med Agnes på sjukhus... är nu hemma på permis. Lillan har en envis feber som håller sig mellan 38.8 - 40 grader och vill inte gå ner. Suck!

Svar på tråden Vita hem