• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Gummsan82
    JohannaJ skrev 2009-10-30 20:02:41 följande:
    ÄNTLIGEN!Mitt kök är (ignorera lilla listbiten, vi bytte ut den just då) klart!Vad tycker ni?sekelskifteshuset.blogspot.com
    Ser jättefint ut! {#lang_emotions_sunny}
  • versan
    ÄNTLIGEN!Mitt kök är (ignorera lilla listbiten, vi bytte ut den just då) klart!Vad tycker ni?sekelskifteshuset.blogspot.com
    Mycket fiiiiint att titta på.
    Och det vette smeden om "JAG" inte hade satt upp lite öppna hyllor. {#lang_emotions_cool}
    Men men nu är det ju inte jag som bor hos dig.
    Synd för det ser så mysigt ut.
    kram
    Versan
  • Ari Gold
    Men ÅÅÅH så skönt att bli KLAR! jag avundas dig verkligen. Vårt kök är ett enda stort byggkaos just nu.

Ni har lite "modernare"/mer avskalad stil men absolut ett kök i min smak!

Ska ju förresten tacka då det var du som tipsade mig om coops kakelrea om jag minns rätt.
  • Ari Gold

JohannaJ: En fråga! Funkar det bra att ha sockeln i liv med skåpen? Eller slår man i tårna? Vill ockås ha det så, men funderar på om det har någon hake?

• K a j s a s

Johanna - Kul att se dig!

Här blev kvällen och natten tuff. Mira kräktes i nya soffan och fick ont i örat. Öroninflammation för första gången i hennes liv! Stackars liten.

• Amelié77

Ari Gold skrev 2009-10-31 09:35:26 följande:

JohannaJ: En fråga! Funkar det bra att ha sockeln i liv med skåpen? Eller slår man i tårna? Vill ockås ha det så, men funderar på om det har någon hake?
    Jag funderar också på samma sak. Just nu har vi valt bort sockeln, men jag skulle gärna vilja ha den...
  • Sagalin

Kajsa,  åh vad tråkigt!
    Hoppas hon inte har allt för ont i örat.

Jacob är bättre idag, men inte helt bra. Men vi tar och åker ut en runda efter maten och fikar lite. Måste hitta på något, så himla trist att vara själv hemma när barnen inte är friska.

Vi har precis kommit in efter en runda med hunden, det är jättehärligt väder ute.

• Bellevue

Villa Nordåker skrev 2009-10-30 20:08:31 följande:

Jag läste lite idag om den nya influensan och då stod det att feber var ett "viktigt" symptom.
    Aha, ok. Vill ju vaccinera mig nu. Sjukvårdspersonalen gör ju det nu tillsammans med riskgrupperna. Här räknar dom med att kunna börja vaccinera övriga v 50, men v 48-51 ska jag ha praktik på ett äldreboende. Då är ju jag också sjukvårdspersonal...och inte hittar jag nåt nummer att ringa. Några tips på det?
  • Bellevue
    ÄNTLIGEN! Mitt kök är (ignorera lilla listbiten, vi bytte ut den just då) klart! Vad tycker ni? sekelskifteshuset.blogspot.com
    Jättefint!!
    Grät när jag tittat på ditt kök och sen gick in i mitt.. ;.)
    Jag hade satt upp hyllorna. Är dessutom nyfiken på hur dom ser ut? Har du nån länk?
  • Prinsessan Leia

Johanna
    Jätte fint! En fråga bara, hoppade ni fogen mellan kaklet (ser så ut) vi funderar på det men är inte helt säkra iom vattnet...gjorde ni d själva lr anlitade expert? (som sa att det va ok att skippa fog över vatten)

Svar på tråden Vita hem