Inlägg från: kronanskvinna |Visa alla inlägg
  • kronanskvinna

BF Juni 2010!

annanazell skrev 2009-10-29 16:21:08 följande:
    Usch vad jag är orolig. Känns som 10 dagar är en lång väntan. Var ju på VUL igår och läkaren sa att mina mörkbruna flytningar var gammal och kom inte från fostret. Men jag var i vecka 5+6 igår och han såg endast en tom hinnsäck, någon av er som varit med om de? jag känner på mig att nå är fel:/ Ska tillbaka på nytt VUL om 10 dagar,
    Hoppar in här jag med :)

När jag var på VUL så var jag i v 5+0 Och då såg han bara en hinnsäck & det är naturligt vid den tiden sa han, så jag litar på han..

Ska tillbaka på tisda o göra ett nytt VUL och då är jag 7+0 så hoppas han ser nått då!!

Så det där med en tom hinnsäck är inget du ska gå o vara orolig över!! Men förstår att dessa 10 dagar känns långa för dej, vet själv som snart väntat 2 veckor!!

Hoppas iaf att allt är i rätt ordning :) Kram på dej
  • kronanskvinna

Är det nån här som gått upp i vikt än? vägde mig samma dag nere på bvc/mvc som jag +ade, då stod vågen på 62,8 & igår stod den på 62,7 så gått ner 1 gram!! Men är ju bara 6+2 idag så kilona hinner nog att stiga :) haha!! Behöver nog inte vara orolig iaf för att inte gå upp ;)

• kronanskvinna
    annanazell skrev 2009-10-30 08:04:41 följande:
    Ja man hoppas att allt är i sin ordning, skönt att det verkar normalt. Du får gärna skriva efter du Varit på VUL så man får höra hur det gick:)
    Ja det ska jag göra :)
  • kronanskvinna
    Bustrollen skrev 2009-10-30 08:43:46 följande:
    Var hittar man det? Finns det på typ hm och så eller?
    gina tricot har snygga jeans leggings :)
  • kronanskvinna

Fy jag har alltid varit extremt äckel magad & när jag väntade pojken så var jag så orolig hur jag skulle klara av att byta bajsblöjja på han utan att spy, men det gick otroligt bra och har inte alls haft nått problem med det, förens nu.. Gud det går inte en gång utan att jag hulkar mej & nästan spyr när jag byter bajsblöjja ;(

I morse när jag kom upp så hade han skitit igenom blöjan var så gott som skit över hela han, och det lukta så idag har jag haft spymarathon :( Riktigt jobbigt...
    Och har ju inte sambon hemma heller så blir ju jag som får ta dessa blöjjor, är väll extra känslig nu när man är gravid! Jobbigt är det iaf.. :(

Och det värsta är, att jag ska nu snart börja vikariera på dagis, och där lär jag ju få byta blöjja säkerligen men jag kan ju inte så o hulka mej o kanske spy där?? Kan jag knappt byta på min egen så kan jag nog defenetivt inte byta på nån annan.. Har gjort det en gång & då var jag barnvakt åt syrrans dotter & jag var nästan höggravid, då spydde jag som en gris oxå :(  Tror ni jag kan berätta för fröknarna att jag är gravid & att jag är extremt äckelmagad?

• kronanskvinna
    Kikkilajnen skrev 2009-10-30 22:25:41 följande:
    Hej tjejer!Nu tänkte jag joina Er!En 25-åring bosatt i Sthlm som har en dotter på 13 månader och bäbis i magen som är beräknat 3:e juni enligt FL. V.10 idag.Orkar inte läsa igenom hela tråden men det verkar vara ett stort gäng, skrev in mig på BF-listan nyss.Hoppas Ni alla har fredagsmys minbubba.blogspot.com
    Läste din blogg och såg att du ska till thailand :D Fan va härligt.. Sola & bada åt mej med {#lang_emotions_wink} 

välkommen hit oxå :)
  • kronanskvinna

Jag är i v 6+6 idag & mina symptom är:

* Illamående på morgon om jag inte äter frukost på engång, sen är det borta :)

* Ömma bröst

* konstig smak i munnen, typ metall/blod

* Trött Konstant

* Känslig & har ett jädrans humör

Är så glad att jag fått lite symptom nu, tidigare hade jag inga & vart då lite orolig!

Imörn ska vi på VUL :) känns som jag väntat en evighet sen förra besöket..

• kronanskvinna
    kela81 skrev 2009-11-02 12:42:21 följande:
    swweetiie: åhva skoj med tvilligar! Grattis Då är vi i samma sitts, väntar ochså tvilligar (med pergotimes hjälp) fast just nu är det en lite speciell för oss. Hoppas att bägge din amå mår bra Och grattis en gång till!!!Stina: jag har en bild på ena "krypet" sen min andra vul, det fick jag, behövde inte betal för det. Ska se om jag kan fota det och lägga upp, har ingen scanner tyvärr Välkommna candygirl84 och ZettanA!!!I morse fick jag nog uppleva ett nytt "gaviditetstecken" Eller, vet ju inte om det är det, men eftersom det aldrig hänt förut så räknar jag det. Drömmer ju mer nu och i morse så vaknade jag och grät av nått jag drömt
    Så där av att vakna av att man gråter har hänt flera ggr för mej, och då har jag aldrig vart gravid!! Men oftast då har jag drömt såna verkliga drömmar som inte är verkliga.. Men uscha va hemskt det är :( Men skönt o vakna upp & upptäcka att det man drömt bara var en dröm!! :D
  • kronanskvinna

snart ska jag iväg på VUL, är lite nervös men håller tummarna allt ser ut som det ska :)

Hoppas ni andra får en bra dag i detta tråkiga höstväder! :D

• kronanskvinna
    kozzan skrev 2009-11-03 10:38:25 följande:
    hu tidigt tror ni man kan känna att det rör sig där inne? min mamma påstår att hon kände min syster i v 13, det kändes som en kittling...
    kan nog stämma, det känns som en fisk i magen som simmar omkring :D det liksom suger till i magen! hihi
Svar på tråden BF Juni 2010!