längtar och väntar skrev 2009-11-09 22:56:49 följande:
Fast jag är ju sådan att jag tar det som skrivs här med en nypa salt, eftersom i mina ögon är familjeliv en rätt märklig sajt.. Min mamma som jobbar på bb "varnar" mig för att läsa här..Jag har tillräckligt med vänner som jag kan spy galla tillsammans med.. När de sen är gravida gör de samma sak mot mig. Det är det vänner är till för.. Sen tycker jag det är vansinnigt trist att bara årata graviditet och barn varje gång jag träffar någon som också har barn eller är gravid.. Visst kan man fråga om råd, men jag vill prata om annat också när jag träffar vänner..När jag sen får barn så kommer jag inte intressera mig för att diskutera bajs och blöjor. Det intresserar mig inte nu och kommer inte intressera mig sen heller. Men alla är vi olika! Alla gör som man själv vill, jag är inte ett dugg nyfiken på vilka som gömmer sig bakom nicken.. Och läser man här inne på familjeliv verkar det som alla fått
mf eller
ma och så är ju verkligen inte fallet. Så vill man INTE bli nervös och så så ska man ju verkligen inte läsa här inne!
Du verkar ju ha rätt mkt emot denna sida så varför ens sitta & läsa lr skriva..
Jag tkr det är skit kul att träffa nytt folk! har en blogg vän som bor i samma stad som mej, hon skulle sälja mammakläder så jag var där o kolla på dom ifall det var nått jag kunde ha (första gången vi sågs irl), och det liksom sa "klick", har mkt mer än barn gemensamt o nu ska vi ses på freda igen för en fika :D Vänner kan man aldrig få för många av :D
Och tro mej, du kommer prata bajs sen när din lille är född, det är nått man gör atomatiskt..