BF Juni 2010!
Men som du säger, skönt o bara sitta o ta de lugnt medans man äter :) Hatar stressiga mornar, det förstör hela dagen för mej..
Åh har inte vart i här sen i förrgår & herregud vad ni skriver ;) ska ta o läsa igenom allt ikväll & då lär det nog va ännu mer.. haha!!
Inatt vakna jag vid halv 4 med en olustig känsla i kroppen, att bebis inte har det bra i magen.. alla mina symptom är borta :/ Jag hoppas innerligt att detta inte är nåt som stämmer, jag vet ju inte hur jag ska känna av det heller eftersom man känner ju inte bebis än!! Och har redan gjort 2 vul så vill egentligen inte göra nå mer... Men känner jag mej lika orolig så får jag göra ett nytt vul i v12, går in i vecka 10 i morgon!!
Vet inte varför jag är så orolig denna grav för det var jag inte med sonen!!
Hoppas ni andra har det bra, här åker stereon igång & så blir det att bädda rent i sängarna.. Älskar verkligen att poppa musik när jag är själv, sjunger o har mej ;) haha!!
god morgon :)
Igår hade jag en gravid vän här som är lite längre gången än mej, hon är v21 & jag fick känna hennes bebis sparka.. gud så mysigt det var, längtar verkligen till min krabat i magen börjar sparka :)
Hon kände sina första sparkar i v15-16 & det är hennes andra barn.. Kan det vara möjligt o känna bebis så tidigt?
Hejhej :) Hur står det till med alla? Ser att det diskuteras för fullt ang vaccin & vem ni ska ha med er på förlossningen.. Kan svara att jag har tagit vaccinet & min sambo ( barnets pappa ) kommer följa med på förlossningen, har var ju självklart med när sonen föddes oxå men då kasta jag ut honom från rummet ;) haha!
Vet inte om jag frågat men ni som kan ska ni kolla könet?
Hejhej!!
Nån här som fått gravididets klåda? Har fått nån sån grym klåda & har haft det i 5 veckor nu, varken lergigan lr tavegyl funkar.. Lämnat gallsyre prov men ej fått nått svar ännu, orolig är jag då jag bara är i v17!, vill inte att de ska vara hepatos Men annars mår jag bra, börjat med järntabletter oxå, lr ah var i början på dec... Gått upp 6 gram sen 27/11 (inskrivning) och förvånad är jag så som jag äter!! Känner inte bebis än heller, men med sonen hade jag moderkakan i framvägg så antar jag har de nu o får väll vänta ett par veckor med o känna bebis.. Har Ul om 2 veckor iaf o det ser jag fram i mot.. Hoppas bebis har de bra här inne... Hur mår ni andra, nå kompikationer?
var med o skrev i början på grav, men sen vet jag ej vad som hände.. Tappa bort skrivandet o lusten, men nu är jag tillbaka =)
Måste få fråga när ni kände bebis första gången?
jag gick in i v18 idag o har inte kännt nånting.. vet inte om jag ska vara orolig eller om det är naturligt.. Med sonen kände jag tidigare & då hade jag moderkakan i framvägg, kan ju hända jag har det med denna oxå men bör man inte känna nått i denna vecka?