-
Jaha okej va skojj :DBustrollen skrev 2009-11-05 13:04:55 följande:Jag läser till förskolelärare -
Jo men har man det i släkten så är det ju självklart att man vill kolla!! Håller tummarna att det kommer gå bra iaf :)smoolan skrev 2009-11-05 13:06:28 följande:Vi ska göra KUB för att vi som du säger har en person i släkten med ett ganska ovanligt kromosomfel. Dessutom är jag en bit över 30. Fostervattenprov gör man bara vidare med om de siffror man får på KUB-testet är dåliga. Det är ju en risk i sig att ta fostervattenprov eftersom det kan leda till missfall.
Jaha okej är det då man gör fostervattensprov alltså, då förstår jag! -
Aa men det är ju skönt iaf :) läser du på distans nu?Bustrollen skrev 2009-11-05 13:11:16 följande:Ja det är riktigt roligt. Jag kommer nog att hinna (peppar peppar) läsa 2 år innan jag är hemma. Då är det bara 1,5 år kvar sen. -
Så nu har jag oxå skrivit in mej i BF listan :D
-
då är vi 3 st som e 7+5 :Dlillaemme skrev 2009-11-05 19:22:53 följande:Kul jag är oxå i 7+5 idag! -
Lycka till!! håller tummarna för dej/er..MumTwins skrev 2009-11-06 09:12:41 följande:Tack alla för erat stöd. Har fått en tid på gynakuten nu klockan 10 och självklart så följer sambon med. Hoppas verkligen att allt är bra där inne.Hör av mig om hur det gått sen. -
Är det nån som kolla könet här?
Har en kompis som var på UL idag, jag längtar så fruktansvärt mkt dit.. Hon berättade att HAN inte kunde ligga still, o så såg det ut som han vinka till dom! såå sött..
Med sonen ville jag kolla könet men i göteborg får man ju inte det så då fick vi itne veta men efter 3 veckor flytta vi tillbaka till värmland & fick då ett nytt UL så då fick vi veta att det var en pojke & jag ska kolla denna gången med :D:D:D LÄNGTAR!! -
Men har du redan gjort ett UL så behöver du ju inget VUL, det är ju samma sak, det enda som skiljer är att när du gör vul så tittar dom genom vaginan, på ul genom magen!! Så dom kan ju räkna ut vad långt gånget man är genom UL oxå, därför man får ett mer exakt bf datum när man vart där :Dhepalima skrev 2009-11-07 21:16:17 följande:Japp imorgon blir det resturang me sambon å våra föräldrar, sen har jag en överraskning till min mamma som fyller nästa vecka och en till pappa för att han är just min pappa. Dom skall få gå på VIP bio (flickan som lekte med elden) Jag hoppas att dom kommer bli glada... Sen har jag köpt en tröja till min kille som kommer att bli pappa även om han inte är det riktigt än.. skall oxå baka kladdkaka för det är hans favorit=)Jag har inte gjort något vul och kommer nog inte häller att göra det.. Varför gör man de? Jag har ju gjort ul och skall på ett nytt nästa vecka.. här gör man nog bara det om man inte vet vilken vecka man är i och det kunde dom räkna ut med ett ul på mig.... God kväll -
Har man inte fött nått barn på 7 år så räknas man som omföderska, det är vad jag hört av en bm! Men fråga på inskrivningen om du inte redan vart på en sådan :)Ellie84 skrev 2009-11-09 09:00:15 följande:Såg att det var flera som har inskrivning idag..Här är en till..Sen i eftermiddag ska vi berätta för dottern (fyller 6 i december) att hon ska bli storasyster till sommaren..Får se hur hon tar det..Har en kompis som fixat böcker som förklarar det barn behöver veta kring göra bebis och sånt som vi ska läsa för hon för det kommer granterat koma frågor..Ska höra idag vad det kostar att göra UL..!!Tänkte stilla oron att det är nogåt galet fel på bebisen.. En kompis fuck nyss göra abort i v19 då man såg en kraftig missbildning som hotade inre organ då hon var på RUL!!Vill hellst slippa det...Någon som vet när man räknas som förstföderska igen??Svärmor sa sex år, då blir jag juh det, men jag vill tro att det är länge..Bebisen är beräknad på dotterns sjunde år.. -
åh denna helg har jag moffat allt från a till ö! Så undrar om jag ens vågar ställa mej på vågen.. Känns som jag fläskat på mej en del...
Har ont i tuttarna än, hur länge ska dom ömma egentligen.. men inge större blir de minsann.. har rätt små boobs & vill gärna få dom lite större ;) Men men sonen vart de inte speciellt stora heller! Så jag får väll gå med mina små tuttar.. haha!!