Inlägg från: kronanskvinna |Visa alla inlägg
  • kronanskvinna

BF Juni 2010!

stina84 skrev 2009-11-03 10:57:44 följande:
    Spännande, berätta sedan hur det gick
    Det ska jag göra :D
  • kronanskvinna

Nu har jag vart VUL :) Allt såg fin fint ut, hjärtat slog som det skulle..
    Blev framflyttad 3 dagar så istället för 7+0 så är jag 7+3 idag :D

Nu blir det att käka lite mat, gud jag jag äter hela tiden..

Först en redig frukost kl 08:00 sen 2 pannkakor kl 11 & nu är jag svinhungrig igen så nu blir det köttbullar & mos.. Vart ska detta sluta? Hoppas iaf att jag inte går upp mer än vad jag gick upp med sonen!!

äter ni andra mkt om dagarna?

• kronanskvinna
    molly3333 skrev 2009-11-03 15:57:17 följande:
    Var hos läkare idag och gjorde ett vul blev bakåtflyttad från 8 plus 5 som jag räknat ut här på FL till 7 plus 3 det var lite tråkigt det innebär att jag får vara orolig ytterligare en vecka vad det gäller missfall
    Då är vi precis lika långt gångna :D är oxå 7+3 idag!! :D
  • kronanskvinna
    Bustrollen skrev 2009-11-03 15:49:15 följande:
    Vad skönt att se att allt är okej, roligt att bli framflyttad...de flesta verkar bli flyttade bakåt.
    Ja det var skönt :D

Ja hellre framflyttad än tillbakaflyttad!!! Men sen kan det ju ändras på RUL oxå.. känns dock som en evighet dit :(
  • kronanskvinna
    Tillata skrev 2009-11-03 17:50:11 följande:
    Hej tjejer,,Är det någon som har fått (ursäkta) rosa flytningar? Jag är nämligen så himla orolig. I förrgår hade jag dessa flytningar under hela dagen sedan dan efter typ borta. Men idag kom det tillbax och känns som det var mer nu oxå. :( att man aldrig skall få vara lugn och bara njuta av sin graviditet. Jag undrar om det kan vara så när man normalt sett skall ha sin mens? Fick nämligen en blödning med färskt blod för exakt 4 veckor sedan. Jag ringde gyn akuten idag och hon gav mig en tid för ultraljud i morgon. Vill bara att det skall i morgon så att jag får veta. Snlla snälla är det någon som vet något om detta??
    Jag kan få pytte lite rosa flytning efter att jag har haft sex & det har jag för mej jag fick med sonen oxå, men det är inte efter varje gång vi haft sex utan det är bara ibland..

Kanske därför du har fått rosa flytning? Man är ju extra känslig där nere nu!!
    Hoppas det går bra imorgon, du får skriva & berätta...
  • kronanskvinna
    stina84 skrev 2009-11-03 18:39:43 följande:
    Hallå, är jag den enda som inte måste kissa på nätterna? Iofs när min man väcker mig vid 7 så är blåsan sprängfylld!  Hur mycket har ni andra gått upp i vikt nu och vilka veckor är ni i? Jag har gått upp 3 kg
    Behöver heller inte gå upp på nätter o kissa, fast sonen brukar ju vakna på nätterna så när jag går upp så bruka jag kissa samtidigt om jag känner att ja e kissnödig eller om jag ens orkar.. haha e så trött ibland så jag struntar i det o väntar till morgonen i stället :P

v8 (7+3) idag & har gått ner 1 gram! men jag kan vara lugn, det kommer det kommer :D snart rullar jag nog fram ;)
  • kronanskvinna
    MaraFara skrev 2009-11-03 20:54:30 följande:
    Hepalima; den täcker olika saker och ger ersättning vid vissa tillstånd.. Den som jag tog ger bla ersättning vid akut kejsarsnitt, foglossning, vissa medfödda sjukdomar hos barnet osv.. Du får googla för olika bolag har olika ersättningar..
    jag hade trygg hansa i förra graviditeten & jag fick göra akut snitt, kunde jag fått ersättning för det då lr vadå?
  • kronanskvinna
    stina84 skrev 2009-11-03 20:49:41 följande:
    Det är som i jönköping då där man heller inga pengar har, men man kan lägga flera miljoner på ett SMOT hus. Alltså typ teater osv. DET finns det pengar till.
    som här där jag bor, dom har inte råd o bygga klart ett badhus dom påbörja men dom har råd att tvätt bort klotter dagligen :S Sjukt!!

Så nu blir inte vårt nya badhus kommun ägt, som dessvärre är jävligt tråkigt då kommunanställda inte kan simma/träna gratis längre, samt skolor m.m
  • kronanskvinna
    Yossan skrev 2009-11-03 23:32:31 följande:
    Inga värmlänningar här? Bara göteborgare som förökar sig??
    Här har du en kristinehamnare :D vart e du från då?
  • kronanskvinna
    Thesso skrev 2009-11-04 09:57:18 följande:
    Igår sexade jag och mannen, några timmar efter fick jag rosa flytningar och lite färskt blod som i strängar. Men det var verkligen pytte pytte lite och det var bara när jag torkade mig. Alltså inget i trosan. Detta är väl för att man är så känslig där nere?!?!?
    Så har det blivit för mej oxå & är helt naturligt & ofarligt.. som sagt det är för att man e så känslig där nere, jag blir även väldigt öm efter 1 gång.. Då känns det som vi skulle ha lega på höl 4-5 ggr.. Haha
Svar på tråden BF Juni 2010!