Ja, jag är lillasyster. Jag sa till min ena syster att jag inte förringar hennes förlossningar, men jag vill ändå inte höra hur de gick till. Då sa hon "äh du kommer ändå få höra så mycket från alla håll". Hmm, men jag vill INTE höra, handlar inte om ointresse utan bara för min egen skull!
Sen ska min ena syster hela tiden prata om svininfluensan, hon är sååå rädd för denna sjukdom. Hon tycker även jag är helt knäpp som inte tänker vaccinera mig, nu får jag inte vaccinera mig förrän om 19 veckor, men tvivlar på att jag kommer göra det då heller.. Men hon nästan skäller ut mig för att jag inte vill vaccinera mig..
Det är mycket roligare att prata med kompisarna som vet om graviditeten, de gläds verkligen och det är så roligt att prata med dem om det!
Summer skrev 2009-10-31 10:36:27 följande:
Jag ska försöka vänta lite med mammakläder. Jag har köpt två par svarta leggings på Gina Tricot. De kostar endast 99 kr och funkar till allt! :) Sedan använder jag tunikor och lite klänningar till, en skjortklänning och på Gina finns även lååånga tröjor som går ner över rumpan, som en jättelång t-shirt med ärm, kostar bara 149 kr, också väldigt billigt och finns i olika färger. längtar och väntar: Jag känner igen den där stilen och den är verkligen såååå tråkig. Förmodligen är de lite avundsjuka på dig som går igenom det här fantastiska, kanske är du lillasyster och yngst (precis som jag) och de knappt kan tänka sig att den lilla tjej du varit i hela deras liv nu blivit kvinna och ska bli mamma, de kanske är i chock? Om jag var du skulle jag säga ifrån och säga att jag inte bett om deras råd eller kommentarer eller helt enkelt undvika dem om de sårar dig. Lycka till S