Vi får väl se men jag känner mig själv väl... Är något konstigt eller så så söker jag info på nätet eller kollar med bvc.. Känner inget behov av att prata om bajs med mina vänner.. Finns så mycket annat vi vill prata om! Pratar inte om min graviditet särskilt mycket nu heller, finns annat att prata om!
Jag är så trött på dessa prettomorsor "vänta bara ska du få se".. Jag har blivit utskälld av min syster för att vara egoistisk, för att vi planerar en långresa tillsammans med vår baby 2011... Det kan man inte göra om man har barn, då måste man ju göra det barnet gillar - hela tiden ungefär.. Eller ja, jag har hört många prettomorsor säga det..
Thesso skrev 2009-11-10 18:51:34 följande:
längtar och väntar skrev 2009-11-10 18:09:45 följande: Kom ihåg det här inlägget du skrev nu och tänk på det när barnet är några månader. Du kommer att skratt åt dig själv. Vet att det låter helt sannslöst sjukt att man pratar massa bajs, röda stjärtar och spya men det är ju det som blir ens vardag. Har ditt barn annorlunda bajs en dag tex så frågar du kanske en väninna med barn om hon kan veta varför bajset är gult eller så. Tro mig, det blir så. Det har kanske med oro att göra och det kommer du känna av i massor!!!